Gå til innhold

Er jeg også slem?


Gjest Sine

Anbefalte innlegg

Jeg ble seksuelt misbrukt som barn, men husker ikke så mye av det. Jeg tror han gjennomførte samleie med meg, men husker ingenting av det.

Jeg husker derimot at jeg viste en ett år eldre lekekamerat hvordan man skulle ha sex(vi forsøkte å gjennomføre et samleie, men klarte det ikke helt) og jeg fortalte hvordan munnsex skulle utføres. Da var jeg 6-7 år og han var 7-8 år.

Dette har jeg kjempedårlig samvittighet for! Jeg føler meg som en seksualforbryter selv jeg :(

Han var jo litt eldre enn meg og syntes dette var kjempespennende så jeg behøvde ikke å overtale han. Han spurte meg til og med om ikke jeg skulle gjøre sånn som jeg hadde fortalt(munnsex), men jeg sa at det var ekkelt og at jeg ikke ville gjøre det.

Er jeg så slem som jeg tror jeg er? Det var jo tross alt jeg som introduserte han for dette... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

Nei, du er ikke slem. Han som var slem, var den voksne som introduserte deg for dette mens du bare var barnet. Det var kun det som fikk deg til å vise gutten dette. Du var 6 år.....et helt uskyldig barn. Du kunne umulig vite det i det hele tatt kan være noe galt med det du viste den lille gutten, da den onde voksne allerede hadde brutt den grensen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei,nei,nei

Nei, du er ikke slem. Han som var slem, var den voksne som introduserte deg for dette mens du bare var barnet. Det var kun det som fikk deg til å vise gutten dette. Du var 6 år.....et helt uskyldig barn. Du kunne umulig vite det i det hele tatt kan være noe galt med det du viste den lille gutten, da den onde voksne allerede hadde brutt den grensen din.

har svart deg på overgrep forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...