Gå til innhold

klarte ikke..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

gikk bare ikke å ta opp innleggelse i dag.. var så mye annet styr, diskuterte nye medisiner og slikt. og så feiget jeg totalt ut..

men har en avtale med psyken. om å komme til neste time, til fredagen. har gitt mitt ord på det.

imens kutter jeg, drikker og brenner, alt bare for å holde meg i live. ikke tiden for å stoppe med selvskading dette..

nå er problemet at jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut.

vet ikke hva jeg skal gjøre. om jeg holder ut til fredag.. så må jeg holde ut over helga.. og det klarer jeg ikke slik det er nå.

jeg klarer meg i dag. og i morgen. men tror ikke jeg makter lenger. Driver å skriver på et brev til psyken,

tenkte jeg kanskje skulle få levert det i morgen. og jeg har sagt i fra til en kamerat at det står dårlig til.

men jeg aner ikke hva jeg skal skrive i brevet! og jeg er så redd. for tankene har kommet, at alt jeg gjør er feil, og gjør jeg feil er det fy, ! bank og kjefting.. så hva hvis jeg gjør feil, at å skrive brevet ikke er det rette...

tenk om jeg driter meg ut.. da får jeg juling av engelen. også blir djevlen provosert, så er hylekoret i gang.

dessuten er jeg redd det skal begynne å brenne.. en liten logisk brist.. de har jeg visst mange av for tida.. for uansett hva som skjer, så er det min feil!

æsj!!!

oioioi. nå ble jeg rar i hodet igjen. og hodet mitt.. det gjør innmari vondt nå.

hva skulle jeg gjort uten pinex forte.. sukk..

da tror jeg ikke det var noe mer for akkurat dette øyeblikket.

faen heller............................. jeg vil jo leve for pokker..... bare det atte det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen min..

hva med og ringe psyken i morgen og si du må ha en krisetime,at det er viktig,for det er det...

hold ut kjære deg....HOLD UT....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer dette!

Du har hatt nedturer før, og overlevd. Du klarer denne, også!

Du SKAL kontakte psykologen din (eller fastlegen din) i morgen. Ta utskrift av innlegget ditt, skriv ned hvordan du har det, eller SI det, og så ber du om å få hjelp.

Du trenger en pause og noen som tar vare på deg. Be om en innleggelse! Får du en innleggelse, så legg deg inn, og BLI på sykehuset en stund.

Skulle gjerne tatt deg på fanget, holdt rundt deg og hindret deg i å skade deg sjøl.

Så skulle jeg ha bært deg til legen og sørget for at du fikk hjelp.

Nå må du selv sørge for hjelp. Men jeg er her som mental støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Du klarer dette!

Du har hatt nedturer før, og overlevd. Du klarer denne, også!

Du SKAL kontakte psykologen din (eller fastlegen din) i morgen. Ta utskrift av innlegget ditt, skriv ned hvordan du har det, eller SI det, og så ber du om å få hjelp.

Du trenger en pause og noen som tar vare på deg. Be om en innleggelse! Får du en innleggelse, så legg deg inn, og BLI på sykehuset en stund.

Skulle gjerne tatt deg på fanget, holdt rundt deg og hindret deg i å skade deg sjøl.

Så skulle jeg ha bært deg til legen og sørget for at du fikk hjelp.

Nå må du selv sørge for hjelp. Men jeg er her som mental støtte!

takk!

skal gjøre som du sier jeg....

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

hei vennen min..

hva med og ringe psyken i morgen og si du må ha en krisetime,at det er viktig,for det er det...

hold ut kjære deg....HOLD UT....

takk.. skal gjøre det. klemmmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! Du lovte å prøve!?

Vi skulle begge være sterke, og du må være et godt eksempel for meg, vettu! :)

Jeg vil så gjerne at du skal få det bedre, og en innleggelse hadde sikkert vært godt for deg.. Skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre! trylle bort alt det vonde!

lykke til uanett. og snakk med psyk! det er nok bare du som kan hjelpe deg selv nå... dessverre..

*klemmer masse på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosita1365380427

Hei!

Vil egentlig bare si takk for svar, noen dager siden nå, men det er godt å vite at noen heier:c) Men du må ikke gi opp du heller. Livet er faktisk verdt å leve...tror jeg da. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.....eller hva!?

Har tenkt å lese han der Osho, som du nevnte uansett, tror jeg. Kan jo være han har noe glupt å si:c) Prøver alt for å snu den destruktive tankegangen min nå!!!

Heier på deg også:c)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...