Gå til innhold

Tid for utredning?


Ascent

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var nylig hos gynekolog på Volvat for undersøkelse etter at jeg på det tidspunkt hadde abortert tre ganger rett før eller noen dager etter mens. Nå er det blitt fire slike aborter. Han tok ultralyd og GU og kunne ikke konstantere noe avvik på undersøkelsen. Han mente jeg skulle ta tiden til hjelp og begynne utredning om seks måneder. Han mente at jeg ikke skulle begynne utredning mens jeg enda ammet mitt barn på halvannet år om morgenen. Jeg er nå blitt 35 år, og føler vel at legen har bedre tid enn meg. Bør jeg gå til en annen lege, eller skal jeg vente i et halvt år? (Tiden blir lang dersom jeg skal ha en abort i måneden!!!)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ville absolutt gått til en annen lege! Du kan da ikke holde på sånn!

Har selv dårlig erfaring med leger fra Volvat, som ikke tar pasientene alvorlig nok. Slik kan du ikke ha det! leger er til for å hjelpe oss!

Stå på kravene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du har jo allerede begynt utredning med de undersoekelser som er gjort! Jeg synes du skal forklare at du gjerne vil fullfoere utredningen. Kan du ikek ta dte opp med legene paa Volvat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du har jo allerede begynt utredning med de undersoekelser som er gjort! Jeg synes du skal forklare at du gjerne vil fullfoere utredningen. Kan du ikek ta dte opp med legene paa Volvat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...