Gå til innhold

sovepiller


u100055250

Anbefalte innlegg

Noen som har gode erfaringer med sovepiller?

Jeg tar 2x7,5mg imovane, men disse virker ikke akkurat så veldig godt.

Tenkte derfor at noen kanskje hadde erfrainger med noe sterkere, helst uten hangover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Sterke sovepiller uten hangover finnes ikke. For det er sterke saker du snakker om når 15 mg Imovane ikke virker.

Jeg har god erfaring med Tolvon for de som trenger sovemedisin over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke sovepiller uten hangover finnes ikke. For det er sterke saker du snakker om når 15 mg Imovane ikke virker.

Jeg har god erfaring med Tolvon for de som trenger sovemedisin over tid.

Takk for svaret,

Det var akkurat hva jeg trodde.

Tolvon har jeg prøvd, men tåler ikke miantserin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke sovepiller uten hangover finnes ikke. For det er sterke saker du snakker om når 15 mg Imovane ikke virker.

Jeg har god erfaring med Tolvon for de som trenger sovemedisin over tid.

Hei, Nils Håvard!

Min nye lege ville ha meg av Imovane 7,5mg og begynte med å skrive ut Tolvon 10mg for at jeg kanskje kunne få sove allikevel. Det funket dårlig. Nå går jeg på Tolvon 60mg fast, men det hjelper like lite på søvnen, så jeg er fortsatt nødt til å få Imovane for å (kanskje) få en god natts søvn.

Det jeg da lurer på er: Hvor mye Tolvon må som regel til for å få sove??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...