Gå til innhold

Er det vanlig av psykiatere???


Gjest nøkkelhull

Anbefalte innlegg

Gjest nøkkelhull

Var hos psykiateren min på mandag. Som vanlig en 45 minutters time. Siden det har vært juleferie så er det temmelig lenge sia jeg har vært der. Og hadde selvfølgelig behov for timen!

Joda timen begynte ok.. Kom i gang med praten.. o.l. Men så ringte telefonen hans. Midt i min setning selvfølgelig!!

Psykiateren svarer telefonen. Det er tydeligvis ikke noe akutt telefon. Men psykiateren blir sittende å skravle i telefonen i minst 10 minutter!!

Jeg synes det er så skit at psykiatern skal svare og drive å prate i telefonen midt under MIN time!!!

Jeg har rett og slett ikke lyst til å sitte å høre på andres telefonsamtaler heller!!

Helt ærlig, hadde bare mest lyst til å reise meg å GÅ.

Synes det er helt BAK MÅL. Og når han endelig var ferdig så hadde han jo selvfølgelig helt glemt hva vi snakket om....

Og jeg følte ikke for å fortsette timen ( var nesten ikke noe tid igjen heller...)

Så da var det over og ut.

Er det vanlig av psykiatere å drive på denne måten??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

min gjør ikke sånt. har aldri skjedd. en gang var han forsinket det er alt. på ett år.

han holder avtalene og det gjør jeg og, og begge er punktlige og ingen ringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Han jeg gikk hos tok i løpet av en toårsperiode telefoner så godt som hver eneste time. Det hendte det var tre telefoner pr. time. I tillegg måtte han hver gang på slutten av timen ut for å lukke neste pasient inn via dørtelefonsystemet.

Jeg sa ifra første timen. Lurte på om han ikke brukte telefonsvarer, siden stadige avbrudd avsporet meg. Fant ikke tilbake til tråden. Men neida, det var visst hans måte å gjøre det på. Gud hvor irritert jeg var noen ganger!

Fyren var (er) også meget vel ansett her i byen. Den som trygdekontet bruker og får flest henvisninger fra legekolleger etter som jeg har skjønt.

Nå har jeg en psykolog. Gått der i fire måneder. Han har ikke tatt en telefon i timen enda! Paradis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

Min psykolog har telefonsvarer og ingen telefon i det rommet vi sitter i. Har aldri blitt avbrutt. Alt er punktlig, og om timer må endres skjer det i god tid i forveien.

Man skal ikke betale for at noen sitter i telefonen og snakker med noen andre.

Ta det opp, og om han ikke ser problemet bør du finne en annen behandler. Da har han helt feil holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...