leenie Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg kan ikke tro at det var HAN. Selv om det er aldri så sannsynlig. Jeg VIL IKKE tro det var HAM. Jeg orker det ikke. Dum ting å si. Klart jeg orker. Det finnes ingen alternativ. Alle bitene faller på plass, alle de løse trådene festes... Jeg spyr. Jeg kan ikke tro det, men tror likevel. Jeg føler meg likevel så rolig. Så fattet. Så innfunnet med det hele. Så fornuftig. Ingen store følelsesmessige utbrudd. Ingen tårer. Intet sinne. Sjokk? Intet sinne...? Er jeg annerledes? Jeg vet, samtidig våger jeg ikke være sikker. Det kommer jeg aldri til å bli. Det er vågalt å være sikker. Dette må jeg bære, og det skal jeg gjøre med verdighet. Ydmykhet. Jeg satt i dag morges og smilte til soloppgangen. Dagene kommer og går, som de alltid har gjort. Det vil de fortsette med. Jeg skal fortsette jeg også. Med å være. Dag for dag. Ingenting er annerledes. Bortsett i fra verden. Verden er annerledes. Jøje meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88521-verden-er-annerledes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.