Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Fortell oss hva du spiste og med hvem. Det er jo tradisjon på DOL å fortelle alt. F eks har jeg spist baguett med roastbiff, salat og agurk, kaffe, ser nå på "Sogneprestens mysterier". 0 Siter
Anki Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Nå...tilbake igjen? Hva ble det til lunsj? Syns jaggu lunsjen varte litt for lenge nå altså ..*tripper med fingrene* 0 Siter
Babette Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Fortell oss hva du spiste og med hvem. Det er jo tradisjon på DOL å fortelle alt. F eks har jeg spist baguett med roastbiff, salat og agurk, kaffe, ser nå på "Sogneprestens mysterier". Er det den serien med hu nonna med tenna på tørk? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Er det den serien med hu nonna med tenna på tørk? Ja, tenner som en gravemaskin ! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Xxxxxx - Stedet med de lange lunsjer. *raap* 0 Siter
punkyB Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Xxxxxx - Stedet med de lange lunsjer. *raap* jobber garantert i en statlig bedrift ...... *S* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Xxxxxx - Stedet med de lange lunsjer. *raap* Jeg jobber for en kunde i staten, de tar ca tre timer pauser om dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.