Gjest fortvilet19 Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Hei jeg er en gutt på 19 år. Etter et samleie med partneren min for ca. en uke siden har jeg fått rødt utslett på penishodet. Det dannet seg også noe illeluktende veske nede der penishodet begynner samt noen små sår der. Det ser normalt ut nede der phodet begynner nå. Jeg har vært plaget med mye kløe (er det ennå), og utslettet på penishodet forsvinner ikke. Det virker også som huden på phodet er veldig tørr og det glinser veldig, ser ikke ut som det pleier å gjøre. Det er helt klart at det kom etter vi hadde sex. Vi hadde ikke hatt samleie på en 1 1/2 uke og hun hadde også litt mens da vi holdt på. Har smørt på sårsalver og tykt med fuktighetskrem flere ganger, samt vasket godt med såpe ofte, men utslettet, kløen og den tørre, skrukkete huden på phodet forsvinner ikke! Hvordan skal jeg forholde meg til dette ? Er det noen krem etc. jeg kan få tak i uten å gå til lege som kan ta bort dette? burde jeg ha sex nå som det er sånn ? hva skal jeg gjøre ...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.