Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Solte meg for 3 måneder siden,fikk rødme og hovent bak kne,med sterk svie.Har vært plaget med soleksem før,men dette er helt annerledes.

Jeg solte meg igjen og det samme skjedde,bare på større område bak kneet,så jeg kuttet ut dette,men det har siden det spist seg videre på benet(svak rødhet og litt irritasjon).Helt ned til ankelen og halveis opp låret.(Svie og hovenhet kommer bare ved soleksponering)

Det er følsomt for kulde,alkohol og varme,da kan det klø eller svi lett,ved alkohol er det en generell ubehagelig følelse.Nå har det gått innover i huden og jeg har smerter når jeg går,ikke sterke,men de er der og de fortflytter seg sakte rundt.Først foran kneet, nå bak og så videre nedover.Jeg er redd dette sprer seg til hele kroppen,har vært hos lege men ble møtt med,det synes jo ikke så godt,det er ikke det det er snakk om,noe er galt.Må jeg ta sol og la hele benet hovne opp for at det skal bli tatt seriøst?Må nevne at jeg har bodd i asia i to år,men hadde ikke dette der.

har du noen forklaring på dette?Hva kan jeg gjøre for å stoppe at det sprer seg til hele kroppen.Og har du tips om en god lege?Vil ta prøver og bli kvitt dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8859-lys%C3%B8mfintlig/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...