Gjest Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Er på den 4. røykfrie dagen. Trodde aldri jeg skulle klare dette så lett. Bestemte meg før jul at etter jul skulle jeg prøve. Sist søndag tenkte jeg at jeg skulle se hvor lenge jeg klarte å holde meg. Og siden har jeg ikke røyka. Nå har jeg vanvittig lyst på, men ikke snakk om. Nå tar jeg et glass vann istedet for + at jeg tar en tyggis etter hvert måltid. Jeg har faktisk ikke problemer med å sitte blant røykere heller. Har vært på kafè flere ganger og jeg sitter på røykerommet i pausene mine. Denne gangen har jeg røyk med meg overalt. Før kasta jeg røyken, og da fikk jeg helt hetta. Så for meg er det viktig å vite at jeg når som helst kan finne en. Jeg sier heller ikke at jeg har slutta. Jeg bare holder oppe. For jeg syns det er veldig stusselig at jeg ikke skal røyke mer, så jeg håper jeg kan bli festrøyker. Jeg vet det går an. Lykke til alle sammen. 0 Siter
Gjest Sannasol Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hipp hurra for deg..... og MEG! Jeg har vært røykfri i litt over en uke nå. Nærmere bestemt i 9 dager. Det går forbausende lett til tross for at jeg har prøvd mange ganger før uten særlig vellykket resultat. Nå er jeg topp motivert. Hadde 7 røyk igjen i pakka da jeg slutta, og de ligger godt. Jeg bruker ingen erstatning annet enn en og annen nikotinfri Nicotinell-tyggis. Detta går bra. STÅ PÅ!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.