villrose Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg vet det er forkastelig og dumt å kaste opp etter måltider, men håper likevel å få svar på følgende: hvorfor går ikke vekta ned når jeg kaster opp (den har riktignok stabilisert seg). Jeg bruker lithium, lamictal og remeron 0 Siter
u100055250 Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, Jeg har selv brukt remeron og gått opp 20 uønskede kilo. Dette preparatet gir vanligvis en vektøkning i starten for så og stabilisere seg, noe det ikke gjorde hos meg, jeg bare este ut. Så jeg tror nok at remeron hindrer deg å gå ned i vekt. Håper du ble litt klokere av dette 0 Siter
soleil Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, Jeg har selv brukt remeron og gått opp 20 uønskede kilo. Dette preparatet gir vanligvis en vektøkning i starten for så og stabilisere seg, noe det ikke gjorde hos meg, jeg bare este ut. Så jeg tror nok at remeron hindrer deg å gå ned i vekt. Håper du ble litt klokere av dette Vektøkning er heller ikke uvanlig ved bruk av Litium. Om du vil ned i vekt bør du selvfølgelig sørge for å ha et ok kosthold. Et annet moment er å bevege deg mer. Å kaste opp maten fører bare til problemer i det lange løp. Du ødelegger kroppen din og tennene dine. PÅ denne siden finner du noen greie oppskrifter. ER blant aannet et brød som populært blir kalt "slankebrødet". www.fibermat.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.