Gå til innhold

Seroxat - Kvalme & Diare


u100055250

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet fra Efexor 300mg til 40 mg Seroxat, men nå har jeg konstant kvalme, og diare. Noe som er veldig ubehagelig, betyr dette at jeg ikke tåler medisinen?

Jeg har sett at disse er oppgitt som bivirkninger, men lurer på om jeg bør bytte pga dette?

Har snart vært igennom hele lista med AD, og er ganske sliten av alle byttene, noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde diare og kvalme i 12 uker av Cipramil og ble sykemeldt. Men etterpå gikk det greit.

Hei,

Jeg reagerte også slik på Zoloft, og måtte slutte med de.

Gikk du ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipramilspiser

Hei,

Jeg reagerte også slik på Zoloft, og måtte slutte med de.

Gikk du ned i vekt?

Ja, jeg gikk ned nesten 10 kg og ikke har jeg klart å legge dem på meg igjen etter at jeg sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gikk ned nesten 10 kg og ikke har jeg klart å legge dem på meg igjen etter at jeg sluttet.

jeg byttet til remeron etter Zoloft, og la på meg 20 kilo, har ikke klart å kvitte med med de.

Omvendt skjebne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipramilspiser

jeg byttet til remeron etter Zoloft, og la på meg 20 kilo, har ikke klart å kvitte med med de.

Omvendt skjebne

Siden jeg veier altfor lite blir jeg selvsagt misunnelig når jeg hører slikt. Jeg har enda ikke funnet noen antidepressiva som hjelper. Blir like deppa men mister gleden for det meste.

Så jeg vil ikke spise mer av det. Alle legger på seg av antidepressiva bare ikke meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg veier altfor lite blir jeg selvsagt misunnelig når jeg hører slikt. Jeg har enda ikke funnet noen antidepressiva som hjelper. Blir like deppa men mister gleden for det meste.

Så jeg vil ikke spise mer av det. Alle legger på seg av antidepressiva bare ikke meg :-(

Har du forsøkt remeron? Det er en meget bra medisin, og alle jeg kjenner har gått opp i vekt av Remeron/Tolvon, selv de som aldri har klart å legge på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipramilspiser

Har du forsøkt remeron? Det er en meget bra medisin, og alle jeg kjenner har gått opp i vekt av Remeron/Tolvon, selv de som aldri har klart å legge på seg.

Jeg har prøvd Tolvon men la ikke på meg av den heller :-). Remeron har jeg ikke prøvd. Har prøvd Seroxat og Surmontil også, uten virkning.

Tror det er noe annet enn depresjon som er galt. Jeg svinger i humøret fra den ene timen til den andre og har aldri ro i kroppen. Blir så gira at jeg ikke får gjort noen ting. Bare sitter der og ser på alt jeg skulle ha gjort. Har også gått til psykolog i 2 år uten at det hjalp noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...