Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...det er inni meg.

Jeg kjente på det i dag, sårheten, tristheten. Tårene trillet, følte meg så liten. Tror jeg bare trengte litt trøst, eller... jeg tror det var den lille jenta som trengte trøst, tror det var hun som tittet frem i dag.

Og jeg, som voksen vanilje, synes alt er så urettferdig. Det -er- urettferdig at små vaniljer blir brukt og misbrukt og ødelagt.

Skjønner de noen gang hva de gjør, de som forgriper seg? Vet de hvor mye de ødelegger?

vanilje skal legge seg under dyna og prøve å glemme denne urettferdige verdenen litt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88749-s%C3%A5-s%C3%A5rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forferdelig at små vaniljer og andre jenter blir misbrukt og ødelagt.

Jeg vet ikke om de som misbruker vet hvilken urett de egentlig begår. Kanskje vet noen, men klarer ikke å styre lystene sine. De vil ikke vite. Noen vet nok ikke.

Håper bare du og de andre som er ofre for overgrep til slutt klarer å få et liv dere syns det er verdt å leve og godt å leve.Om overgriperen har ødelagt barndom, ungdom og et begynnende voksenliv, MÅ han IKKE få ødelegge resten av livet ditt.

Lille vanilje må få titte fram, og hun må få all den trøst hun trenger.

Da kan store vanilje etter hvert overta mer og mer, og finne ut at livet har mye godt i vente for akkurat henne.

Trøster gjerne!

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88749-s%C3%A5-s%C3%A5rt/#findComment-486032
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...