Gå til innhold

Bryst eksibisjonist?


Gjest ginia

Anbefalte innlegg

For et par år siden jobbet jeg som vikar i en bank. Det var tidlig på sommeren, så jeg brukte lette kjoler eller drakter på jobben. Jeg har naturlig store bryster som jeg er ganske stolt av. Jeg fant fort ut at en del herrer ikke klarte å løfte blikket fra et punkt litt nedenfor haken min. Dette fant jeg ut at jeg kunne utnytte til min egen glede, da jeg nok er en liten eksibisjonist. Jeg valgte bluser og jakker spesiellt med tanke på at kløften min skulle være godt synlig, og jeg måtte nesten le høyt noen ganger da jeg ba om signatur på uttakskvitteringen fra de mannlige kundene, de fikk det veldig travelt med å se på klokken osv. Er det noen andre jenter her som har moret seg på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart en må kikke på noe så vakkert, det er heldigvis umulig å se seg mett på noe sånt:-))))

Barer fortsett du ginia, til glede for oss menn:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er nok litt slik at kvinner er ekshibisjonister (blottere) og menn eller kikkere. Kvinners klesdrakt bærer jo preg av å fremheve de deler av kroppen som er seksuelt stimulerende for menn, for eks. brystene, hoftene, stussen og ikke minst leggene. Kvinnene "utstiller" seg og mennene glaner med vidåpne øyne, og lar seg seksuelt stimulere.

Tenk på dameundertøy, hvor spennende er det ikke, og hvor tent blir ikke menn på det under avkledningsscenen.

Hos bikkjer er det lukten som påkaller oppmerksomhet for hverandre, hos mennesket er det synet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...