Gå til innhold

Pustebesvær

Anbefalte innlegg

Gjest mentholy

Har i en ukes tid hatt litt vanskelig for å puste. Særlig om nettene. Føles som om det er noe som tetter igjen. Klarer liksom ikke helt å finne ut av om det er i halsen eller brystet. Hører ikke noe piping eller surkling i brystet, og hoster ikke. Det føles liksom verst ut når jeg tenker på det. Blir verre da. Tror dere det kan være psykisk?

Føler meg også tett i nesa noen ganger. Ikke sånn som når man er forkjøla,men tetter seg på en måte litt oppover i nesa..hehe..

Noen som vet hva det kanskje kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88880-pustebesv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
pustogpes1365380462

jeg har AKKURAT det samme problemet, spessielt når jeg sitter i timen på skolen / på skolebussen

Har også litt problemer med og svelge også... er det noen som har noen kurer/medisiner?

jeg er enig med deg at det blir forverret når man tenker på det, men hos meg skjer det nesten i alle skoletimer, alle bussturer osv..hvis jeg ikke tenker veldig på noe, da pleier det og gi seg. Men det er uheldigvis bare noen ganger

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88880-pustebesv%C3%A6r/#findComment-502175
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...