Gjest titt og ofte Skrevet 7. november 2000 Del Skrevet 7. november 2000 Har det siste året vært plaget med at jeg må så ofte på do! Tisser veldig lite hver gang! Gjerne en gang i timen eller annenhvertime, og to ganger om natten. Tidligere trengte jeg ikke gå på do mer en 2-3 ganger for dagen, så det er noe som er galt! Jeg har fått sjekket urinen min flere ganger hos lege, uten at de har funnet noe. Sist jeg var til legen sa han at jeg hadde L+ i urinen, hva betyr det? Jeg vet nemlig at jeg har hatt L+ alle gangene jeg har vært hos legen. Legen sa at jeg måtte drikke mye, gjerne tre liter for dagen, og passe på at jeg fikk i meg masse c vitaminer. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, og syntes at jeg ble litt bedre. tisset vel nesten like ofte, men det kom mer hver gang. Etter to uker tenkte jeg at nå er jeg vel frisk igjen. Og trappet ned til 1 liter for dagen og en appelsin. Men da kom symptomenen tilbake. Har jeg Kronisk L+? Hvorfor det? Kan det være noe med p pillene? Sex? Er jeg ikke renslig nok? Noe jeg spiser? Har også ofte vondt i magen. Er det en sammenheng? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/8893-m%C3%A5-p%C3%A5-do-hele-tiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege Skrevet 9. november 2000 Del Skrevet 9. november 2000 Jeg vet ikke hva legen din mener med L+. Det kunne bety leukocyt = hvite blodlegemer i urinen, men er det hvite blodlegemer i urinen kan det tyde på blærekatarr og da hadde han vel behandlet deg. Jeg synes du skulle spørre hva det betyr. Hyppig vannlatning er ofte en (u)vane. Hvis du ikke har infeksjon finner man ofte ikke årsaken. Du er inne på om det kan skyldes kosten. Vi vet lite om det, men jeg tror ikke man skal utelukke at kosten kan bidra til hyppig vannlatning. Prøv å droppe forskjellige ting. Banan appelsin osv, Blir du verre av all C vitaminen? Prøv en stund uten og se om det hjelper? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/8893-m%C3%A5-p%C3%A5-do-hele-tiden/#findComment-42819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege Skrevet 9. november 2000 Del Skrevet 9. november 2000 Jeg vet ikke hva legen din mener med L+. Det kunne bety leukocyt = hvite blodlegemer i urinen, men er det hvite blodlegemer i urinen kan det tyde på blærekatarr og da hadde han vel behandlet deg. Jeg synes du skulle spørre hva det betyr. Hyppig vannlatning er ofte en (u)vane. Hvis du ikke har infeksjon finner man ofte ikke årsaken. Du er inne på om det kan skyldes kosten. Vi vet lite om det, men jeg tror ikke man skal utelukke at kosten kan bidra til hyppig vannlatning. Prøv å droppe forskjellige ting. Banan appelsin osv, Blir du verre av all C vitaminen? Prøv en stund uten og se om det hjelper? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/8893-m%C3%A5-p%C3%A5-do-hele-tiden/#findComment-49695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.