tonie Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Skrevet 12. januar 2003 Beklager, beklager - jeg har vært så opptatt i natt og i dag. En forsinket bursdagshilsen med innebygget klem fra Du er selvsagt tilgitt. *reklemmer*:-) 0 Siter
tonie Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Skrevet 12. januar 2003 Bursdag samme dag som sønnen min du Det skulle være enkelt å huske Gratulerer så mye med dagen Håper du fikk en strålende dag ) Takk. Det fikk jeg. Håper dere også hadde en fin bursdagsfeiring:-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Hulk! *går og legger ansiktsmaske* Neida, skal ikke tulle, jeg. Du er så fin så. Som jeg sa til Musikeren: Der dro du den baben, ja. Hmmm det samme kan jeg jo egentlig si til deg 0 Siter
kie Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Neida, skal ikke tulle, jeg. Du er så fin så. Som jeg sa til Musikeren: Der dro du den baben, ja. Hmmm det samme kan jeg jo egentlig si til deg *LOL* 0 Siter
tonie Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Skrevet 12. januar 2003 Neida, skal ikke tulle, jeg. Du er så fin så. Som jeg sa til Musikeren: Der dro du den baben, ja. Hmmm det samme kan jeg jo egentlig si til deg Du kunne godt tenke deg å sette tenna i ham du også, ja? Hehe! Han _er_ litt svak for deg også, men det har du ikke hørt av meg. Ok? ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Du kunne godt tenke deg å sette tenna i ham du også, ja? Hehe! Han _er_ litt svak for deg også, men det har du ikke hørt av meg. Ok? ;-) Jeg lover å ikke fortelle han at du nå bekreftet mine mistanker 0 Siter
tonie Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Skrevet 12. januar 2003 Gratulerer med dagen. :-) Takk for det, kie:-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Takk, takk Ulv. Skal vi snakke om noe annet?;-) Så sier vi 23 år og noen måneder. Men hvor mange måneder ? 0 Siter
Line Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Gratulerer med dagen fra meg og! Klem fra 0 Siter
Spenning Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Gratulerer med dagen fra meg og! Klem fra sent ute du også?:-)) 0 Siter
Line Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 sent ute du også?:-)) Ja... jeg ser veldig sjelden innom meldinger, for det er aldri noen som etterlyser meg likevel Det var bare tilfeldig i kveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.