Gå til innhold

Mista en venn pga overgrep

Anbefalte innlegg

Hvorfor er alt så vanskelig? Hvorfor vil de ikke forstå?

Nå er jeg sikkelig trist.Etter å ha bært på overgrepene alene over flere år,tok jeg endelig mot i meg og fortalte. Det er det dumeste valget jeg noen gang har tatt!

Det eneste jeg møtte var sinne og krav.Da jeg ikke turte å følge opp kravene til kompisen min, sier han at jeg samarbeider med overgriper og ikke stoler på han.

Etter dette har han sluttet å stille opp. Jeg hører ingenting fra han i det hele tatt. Har han rett:Samarbeider jeg med dem?Jeg begynner å tvile på meg selv. MEN JEG ER SÅ JÆVLA REDD FOR KONSEKVENSENE OM JEG OPPGIR HVEM DE ER!!!

Hvorfor forstår han ikke at jeg trenger støtte av at han er der? Jeg gir opp- kommer aldri til å stole på noen igjen...-vil ikke miste flere venner!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88991-mista-en-venn-pga-overgrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, jeg tror det var lurt av deg å fortelle det til noen uansett, jeg forstår også at du er redd for konsekvensene hvis du oppgir hvem de er, men du må jo komme ut av det på et vis? Hva med å ta kontakt med et støttesenter eller noe? Vennen din kommer sikkert tilbake bare han ser at du prøver å komme ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...