Gå til innhold

Trenger jeg silikon?! Se bilder...

Anbefalte innlegg

Hei

Kan dere være snill å hjelpe meg med noe?!

Jeg har spart penger, og har tenkt å ta silikon... men nå sier samboeren min at jeg ikke trenger det...

Kan dere være snill å ta en titt på bildene, og legge inn et ærlig svar?!

Han vil ikke jeg skal gjøre det... jeg har vært meget bestemt på det, men begynner nå å lure om det er nødveding.

Ønsker KUN ærlige svar!!!

http://www.geocities.com/puppquest/index.html?1042323824109

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89032-trenger-jeg-silikon-se-bilder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Den eneste som kan svare på om du trenger silikon er KUn deg selv. Jeg syntes mye av vitsen med å ta silikonbryster er hvordan du føler deg selv og om du kommer til å trives med de nye brystene! Det å få større bryster er ikke en grunn i seg selv. Håper du finner en løsning som du ikke kommer til å andre på for at du gjorde....eller ikke gjorde!

Takk for titten tzr ;-).

Nei, du trenger ikke silikon. Du kan trygt tro på hva typen din sier, og bruke pengene på noe annet..

tusen takk!

dette har blitt et stort problem for meg - ille...

bruker store deler av dagen til å sammenligne meg med andre.. og taper..

tusen takk for svar!

Heisann! Den eneste som kan svare på om du trenger silikon er KUn deg selv. Jeg syntes mye av vitsen med å ta silikonbryster er hvordan du føler deg selv og om du kommer til å trives med de nye brystene! Det å få større bryster er ikke en grunn i seg selv. Håper du finner en løsning som du ikke kommer til å andre på for at du gjorde....eller ikke gjorde!

takk!

nei.. enig i det. grunnen er at jeg bruker mye tid på å sammenligne mg med andre - og ikke tror helt på at typen er fornøyd.

men kan jo ikke garantere at dette løser alt.

Annonse

takk!

nei.. enig i det. grunnen er at jeg bruker mye tid på å sammenligne mg med andre - og ikke tror helt på at typen er fornøyd.

men kan jo ikke garantere at dette løser alt.

tusen takk!

dette har blitt et stort problem for meg - ille...

bruker store deler av dagen til å sammenligne meg med andre.. og taper..

tusen takk for svar!

Taper du?

Hva sammenligner du deg med da?

Slutt å bekymre deg, det er absolutt ikke nødvendig. Bruk heller tiden til noe mer interessant.

Annonse

Ulv I Faarikaal

tjah.. fordi jeg bruker altfor mye av tiden min til å ammenligne meg med andre damers pupper...

Kanskje.

Mine ekser har ikke vært i toppskiktet når det gjelder strørrelse og fasong, men jeg kan ikke huske at jeg har hengt meg opp i det. Som jeg alltid har sagt: det er et moment i en stor sammenheng.

Noen menn er veldig opptatt av det, og da kaller vi det en fetisj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...