Gå til innhold

Trenger jeg silikon?! Se bilder...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

takk!

nei.. enig i det. grunnen er at jeg bruker mye tid på å sammenligne mg med andre - og ikke tror helt på at typen er fornøyd.

men kan jo ikke garantere at dette løser alt.

Vil bare si at jeg ble overrasket da jeg så bildene...

Hvorfor i all verden skulle du trenge silicon? De er jo knallfine!

Skulle ønske mine var like fine jeg...

tusen takk!

dette har blitt et stort problem for meg - ille...

bruker store deler av dagen til å sammenligne meg med andre.. og taper..

tusen takk for svar!

Du har superflotte pupper! Faste og fine - og tenk på alle de flotte toppene du kan bruke, uten å bekymre deg for BH-stropper hist og pist. Og kjoler! Ryggløse, vakre kjoler kan du bruke. Spagettistropper.

*missunner deg*

klem

• 1 måned senere...
Gjest mann-alder-25

Er ikke helt sikker på om du tøyser med oss eller om dette innlegget er seriøst, men dersom de søte puppene der virkelig er dine: IKKE ØDELEGG DEM MED Å STAPPE DEM FULLE AV SILLICON!

For det første er de kjempefine, helt perfekte, jeg kan ikke begripe hvorfor du skulle ville skjære i de der. For det andre, sillicon er sånn plastic fantastic greie og bare turnoff. Det er tragisk at det har blitt så populært blandt jenter nå til dags, dere ødelegger kroppen deres.

• 1 måned senere...

tjah.. fordi jeg bruker altfor mye av tiden min til å ammenligne meg med andre damers pupper...

Du har fine pupper. Du trenger ikke silikon. Er ikke noe fint med sprengte pupper som Pamela Aderson. De ser uekte ut. Dine er normale og har fin naturlig størrelse.

vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...