Gå til innhold

Noen få sp.m om silikon!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HVor mye koster en slik operasjon?

-Fra 24000-30000, sånn cirka. Kommer an på hvilken klinikk der er.

Og kan man amme med silikon?

-Noen kan, andre kan ikke. Det er vanskelig å vite på forhånd, men man kan risikere å ikke kunne amme etterpå. Men dette gjelder ikke alle, noen kan amme selv om de har silikon. Problemet er om det blir kuttet av flere melkeganger, da kan amming bli problematisk.

Gjest Lillefax

Fordi om man kan amme med silikon så er det vel kanskje like greit å vente med å operere brystene til etter du har fått de barna du vil ha? Svangerskap og amming gjør jo at tyngdekraften får litt ekstra hjelp ;-) Jeg hakke silikonpupper så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg, men jeg tror nok resultatet blir bedre om du venter til etterpå...... Eller tar jeg riv ruskende feil???

Gjest vent til etterpå

HVor mye koster en slik operasjon?

-Fra 24000-30000, sånn cirka. Kommer an på hvilken klinikk der er.

Og kan man amme med silikon?

-Noen kan, andre kan ikke. Det er vanskelig å vite på forhånd, men man kan risikere å ikke kunne amme etterpå. Men dette gjelder ikke alle, noen kan amme selv om de har silikon. Problemet er om det blir kuttet av flere melkeganger, da kan amming bli problematisk.

Du bør uansett vente til du har fått de barna du vil ha, hvis du ønsker et varig pent resultat. Svangerskapets vektøkning og brystene som vokser i denne perioden, for deretter å bli "normale" igjen, vil lett gjøre silikonbrystene slappe og rare, og du trenger en ny operasjon.

er det for å få litt større pupper; bruk noen tusenlapper på lekkert undertøy med litt innlegg og push-up nå, og spar heller til en brystfornyelese etter du har fått og ammet de barna du vil ha.

Kanskje det ikke er så viktig lenger da, i såfall tar du pengene og drar på en deilig lang ferie!

Fordi om man kan amme med silikon så er det vel kanskje like greit å vente med å operere brystene til etter du har fått de barna du vil ha? Svangerskap og amming gjør jo at tyngdekraften får litt ekstra hjelp ;-) Jeg hakke silikonpupper så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg, men jeg tror nok resultatet blir bedre om du venter til etterpå...... Eller tar jeg riv ruskende feil???

Nei, du tar ikke feil.

Jeg har hatt silikon i snart 11 år og fikk barn for 17 mnd siden :-)))

Puppene har forandret seg litt. De er ikke lenger like faste og de har blitt mykere. Det er helt naturlig, også med silikon.

En annen skriver her at silikonpupper blir rare etter en fødsel stemmer ikke. De blir ikke noe rarere enn andre pupper. Men noe skjer jo med kroppen når en går gravid og føder barn.

Takk for svar. Jeg ville være sikker på det med amming da det ofte skjer at man vil ha en liten atpåkladd vet dere :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...