Gå til innhold

Små 'prikker' på penis


Gjest Gutt18_som_lurer

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt18_som_lurer

Jeg har små prikker, som ligner litt på kviser på en måte, på penis. Disse er ytterst på forhuden(under, bare synlig når huden dras bakover) og rundt den nederste kanten på penishodet. På penishodet er de en linje langs kanten. Veldig små.

Er dette normalt? Noen som vet hva det er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det er, men det høres ut som det samme som kjæresten min har, og det er nok ikke noe farlig. Det er ikke noe problem for noen av oss iallefall. Men hvis du er veldig usikker, så snakk med en lege om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt18_som_lurer

Jeg vet ikke hva det er, men det høres ut som det samme som kjæresten min har, og det er nok ikke noe farlig. Det er ikke noe problem for noen av oss iallefall. Men hvis du er veldig usikker, så snakk med en lege om det.

Takk dony:)

Prikkene er ihvertfall veldig små, har aldri klødd eller plaget meg på noen måten forutenom at de _er_ der...

Litt merkelig med en rad sånn små rare ting rundt penishodet syns jeg:/ Men jeg har ikke studert så mange andre peniser! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt normalt. Etter å ha lest endel innlegg om det her på doktoronline, tror jeg at jeg med ganske stor sikkerhet kan fortelle deg at det er talg-kjertler. Helt normalt! kjæresten min har det, og veldig mange gutter som svarer her sier at de har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt18_som_lurer_på_ting

helt normalt. Etter å ha lest endel innlegg om det her på doktoronline, tror jeg at jeg med ganske stor sikkerhet kan fortelle deg at det er talg-kjertler. Helt normalt! kjæresten min har det, og veldig mange gutter som svarer her sier at de har det..

Takk skal du ha Åsemor:) Og igjen takk til dony og...

Godt å høre at det ikke var noe farlig. Virka litt skummelt. Fint å vite at jeg kan fortelle ei evt jente at det er fullstendig harmløst... Ble litt skremt da jeg leste om kjønnsvorter osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt18_som_lurer_på_ting

helt normalt. Etter å ha lest endel innlegg om det her på doktoronline, tror jeg at jeg med ganske stor sikkerhet kan fortelle deg at det er talg-kjertler. Helt normalt! kjæresten min har det, og veldig mange gutter som svarer her sier at de har det..

Takk skal du ha Åsemor:) Og igjen takk til dony og...

Godt å høre at det ikke var noe farlig. Virka litt skummelt. Fint å vite at jeg kan fortelle ei evt jente at det er fullstendig harmløst... Ble litt skremt da jeg leste om kjønnsvorter osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 21 år gammel gutt

helt normalt. Etter å ha lest endel innlegg om det her på doktoronline, tror jeg at jeg med ganske stor sikkerhet kan fortelle deg at det er talg-kjertler. Helt normalt! kjæresten min har det, og veldig mange gutter som svarer her sier at de har det..

Hei,

Jeg lurer på noe. Syns du det er ekkelt at kjæresten din har dette eller ikke? Er det ikke ekkelt dersom oralsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 21 år gammel gutt

helt normalt. Etter å ha lest endel innlegg om det her på doktoronline, tror jeg at jeg med ganske stor sikkerhet kan fortelle deg at det er talg-kjertler. Helt normalt! kjæresten min har det, og veldig mange gutter som svarer her sier at de har det..

Hei,

Jeg lurer på noe. Syns du det er ekkelt at kjæresten din har dette eller ikke? Er det ikke ekkelt dersom oralsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg lurer på noe. Syns du det er ekkelt at kjæresten din har dette eller ikke? Er det ikke ekkelt dersom oralsex?

nei... det er jo helt normalt? ingenting som er normalt er ekkelt... (bortsett fra kuk-ost da, det er ekkelt... men med litt vask går det bort... verre å fjerne disse talgkjertlene tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg lurer på noe. Syns du det er ekkelt at kjæresten din har dette eller ikke? Er det ikke ekkelt dersom oralsex?

nei... det er jo helt normalt? ingenting som er normalt er ekkelt... (bortsett fra kuk-ost da, det er ekkelt... men med litt vask går det bort... verre å fjerne disse talgkjertlene tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 21 år gammel gutt

nei... det er jo helt normalt? ingenting som er normalt er ekkelt... (bortsett fra kuk-ost da, det er ekkelt... men med litt vask går det bort... verre å fjerne disse talgkjertlene tror jeg...)

Enkelte jenter kan jo oppfatte det som sykdom,- at de ikke forstår det er "normalt" som du sier, det er ikke noe artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 21 år gammel gutt

nei... det er jo helt normalt? ingenting som er normalt er ekkelt... (bortsett fra kuk-ost da, det er ekkelt... men med litt vask går det bort... verre å fjerne disse talgkjertlene tror jeg...)

Enkelte jenter kan jo oppfatte det som sykdom,- at de ikke forstår det er "normalt" som du sier, det er ikke noe artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dony:)

Prikkene er ihvertfall veldig små, har aldri klødd eller plaget meg på noen måten forutenom at de _er_ der...

Litt merkelig med en rad sånn små rare ting rundt penishodet syns jeg:/ Men jeg har ikke studert så mange andre peniser! hehe

Hallo

Dette er helt NORMALT, mannen min har det også, det er berre slik en penis er, eg tror faktisk det er mer unormalt å ikke ha det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dony:)

Prikkene er ihvertfall veldig små, har aldri klødd eller plaget meg på noen måten forutenom at de _er_ der...

Litt merkelig med en rad sånn små rare ting rundt penishodet syns jeg:/ Men jeg har ikke studert så mange andre peniser! hehe

Hallo

Dette er helt NORMALT, mannen min har det også, det er berre slik en penis er, eg tror faktisk det er mer unormalt å ikke ha det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt18_som_lurer_på_ting

Enkelte jenter kan jo oppfatte det som sykdom,- at de ikke forstår det er "normalt" som du sier, det er ikke noe artig.

Det var det jeg tenkte på og gutt21...eller hva du kalte deg:) Ser lissom ikke HELT normalt ut...menmen... finne ei jente som skjønner:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt18_som_lurer_på_ting

Enkelte jenter kan jo oppfatte det som sykdom,- at de ikke forstår det er "normalt" som du sier, det er ikke noe artig.

Det var det jeg tenkte på og gutt21...eller hva du kalte deg:) Ser lissom ikke HELT normalt ut...menmen... finne ei jente som skjønner:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...