Gå til innhold

Kjære vene, la oss menn sove etterpå!


Gjest schackelton

Anbefalte innlegg

Gjest schackelton

Vi menn blir som sagt veldig trøtte etter en orgasme, fysiologisk sett har det vel sammenheng med at det utskilles et stoff i hjernen, og hele kroppen faller nesten i dvale.

Når skal jenter lære/forstå at vi ikke kan pokke oss til å være våkne, selv om vi gjerne skulle ligget og kost oss sammen med dere i våken tilstand. Som oftest så er det en umulighet! Prøv å forstå det, og ikke bli sure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Snakk om å sette alle mannfolk i samme bås.. riktignok så er jeg jente, men min erfaring er da ikke at min partner faller om og er i koma rett etter orgasmen.

Det gjelder nok noen menn, men ikke alle.. så ikke hevd at du snakker på vegne av alle mannfolk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick

Kan du ikke like godt gi kjæresten din den samme kraftige orgasmen slik at hun sovner også da??? Da burde dere bli like fornøgde og ikke sure på hverandre, det er glade man skal bli sjønner du :-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schackleton

Heisann!

Snakk om å sette alle mannfolk i samme bås.. riktignok så er jeg jente, men min erfaring er da ikke at min partner faller om og er i koma rett etter orgasmen.

Det gjelder nok noen menn, men ikke alle.. så ikke hevd at du snakker på vegne av alle mannfolk..

Det har sikkert litt sammneheng med hvor sliten man er på forhånd, og jeg har vel i noen tilfelle også klart å holde meg våken, men la meg si det slik da:

De mennene som ikke blir stuptrøtte etterpå, er det ikke så mange av.....fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schackleton

Kan du ikke like godt gi kjæresten din den samme kraftige orgasmen slik at hun sovner også da??? Da burde dere bli like fornøgde og ikke sure på hverandre, det er glade man skal bli sjønner du :-))))))

Du er tydeligvis jente, skjønner jeg, og er ikke klar over at dette fenomenet utgjør store forskjeller mellom mann og kvinne. Kvinner er nødvendigvis ikke slik at de blir trøtte etter en kraftig orgasme, slik som menn gjør.

Og du...en ting til...

Orgasmer er ikke noe som "gis" og "fåes", den enkeltes orgasme er noe som den enkelte sjøl i stor grad har ansvaret for, i et samspill med den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten nick

Du er tydeligvis jente, skjønner jeg, og er ikke klar over at dette fenomenet utgjør store forskjeller mellom mann og kvinne. Kvinner er nødvendigvis ikke slik at de blir trøtte etter en kraftig orgasme, slik som menn gjør.

Og du...en ting til...

Orgasmer er ikke noe som "gis" og "fåes", den enkeltes orgasme er noe som den enkelte sjøl i stor grad har ansvaret for, i et samspill med den andre.

Man er to om å oppnå et deilig seksualliv ig dertil orgasmer enten man hjelper til selv eller man begge blir utslått av den store orgasmen til slutt. Ja jeg er jente og elsker kraftige orgasmer gjerne så mange at jeg svimer av ...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schackleton

snakk til partnern din ikke til oss her inne! Jeg lar gjerne gutten min sove etterpå jeg hvis han vil det!

Brems litt i din argumentasjon nå...

Det har seg slik at jeg har hatt en del lange forhold, samboerskap, korte forhold og ONS, det betyr at jeg har erfart at VELDIG mange jenter blir sure over nettopp dette! For tiden har jeg ikke noe som kan kalles helt fast, har hatt tre jenter de siste ukene, derfor må mitt innlegg mer betraktes som en oppfordring til kvinner generelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick

Brems litt i din argumentasjon nå...

Det har seg slik at jeg har hatt en del lange forhold, samboerskap, korte forhold og ONS, det betyr at jeg har erfart at VELDIG mange jenter blir sure over nettopp dette! For tiden har jeg ikke noe som kan kalles helt fast, har hatt tre jenter de siste ukene, derfor må mitt innlegg mer betraktes som en oppfordring til kvinner generelt!

Prøvde du deg på å få frem at du tar deg helt ut og at du er en fantastisk elsker da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick

Prøvde du deg på å få frem at du tar deg helt ut og at du er en fantastisk elsker da???

Unnskyld Pricilla navnet skulle ikke vere med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert litt sammneheng med hvor sliten man er på forhånd, og jeg har vel i noen tilfelle også klart å holde meg våken, men la meg si det slik da:

De mennene som ikke blir stuptrøtte etterpå, er det ikke så mange av.....fornøyd?

Jøssenam, så agressive alle er har i dag da! Prøvde å lage en diskusjon lenger ned på siden her om akuratt dette fenomenet. FORSKNING forteller oss at gutta faktisk blir slått ut etter orgasme, mens jenter har behov for kosing etterpå.

Jeg tilører minoriteten, som ogaå snur ryggen til og sovner GODT etterpå...Mens samboeren helst vil koseprate...

Cluet er som med alt annet her i livet: Møt hverandre på halvveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest schackleton

Prøvde du deg på å få frem at du tar deg helt ut og at du er en fantastisk elsker da???

Nei på ingen måte, da må du ha misforstått, noen sånn teit skrytepave er jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg kjenner ikke til hvilket stoff det er som utskilles i hjernenetter en orgasme og som gjør at mannen "faller sammen som en papirtiger" etter å ha vært høyt oppe og solid gira før han fikk sin utløsning.

Men det er forskjell mellom kjønnene på dette området. Derfor er det så ofte vanskelig å samkjøre partenes orgasme. Det er ikke noe mål i eg selv at det skal gå samtidig for begge. Det er å kreve for meget og kan ødelegge begges gleder hvis man er alt for opphengt i slike krav til hverandre.

I det lange løp er det ikke noe hyggelig for jenta ikke å få orgasme. Da må hun enten slå seg til ro etter at han har punktert, eller hun kan stimulere seg selv til orgasme. En del mannfolk liker ikke det. De opplever det som et nederlag på egne vegne, at de ikke har klart "å gi" dama orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigdick

Jeg kjenner ikke til hvilket stoff det er som utskilles i hjernenetter en orgasme og som gjør at mannen "faller sammen som en papirtiger" etter å ha vært høyt oppe og solid gira før han fikk sin utløsning.

Men det er forskjell mellom kjønnene på dette området. Derfor er det så ofte vanskelig å samkjøre partenes orgasme. Det er ikke noe mål i eg selv at det skal gå samtidig for begge. Det er å kreve for meget og kan ødelegge begges gleder hvis man er alt for opphengt i slike krav til hverandre.

I det lange løp er det ikke noe hyggelig for jenta ikke å få orgasme. Da må hun enten slå seg til ro etter at han har punktert, eller hun kan stimulere seg selv til orgasme. En del mannfolk liker ikke det. De opplever det som et nederlag på egne vegne, at de ikke har klart "å gi" dama orgasme.

Noen.. Det er UTROLIG opphisende å se på.. 1-2-3 klar igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...