Gå til innhold

Søviknes is back, hmmm


Gjest Annja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • Ulv I Faarikaal

    16

  • SierDuDet

    9

  • Goliath

    8

Den som må tilgi er kona hans. Vi andre har vel fint lite å gjøre med hans utroskap.

Hei,

En politiker er noen man velger for å representere oss, og da bør det jo være en mann man føler man har tillit til, og kan stole på.

En tulling som har så dårlig dømmekraft at han (som en av lederene i partiet) går til sengs med en 16 åring i eget parti (han har innrømmet offentlig at dette var "maktmisbruk"), fortjener hverken tillit eller respekt. Det har han jo selv både bevist og innrømmet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poipoipoi

Den som må tilgi er kona hans. Vi andre har vel fint lite å gjøre med hans utroskap.

Han har innrømmet maktmisbruk og dårlig dømmekraft, men det trenger vi ikke å tilgi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Den hakeløse pedo'en ?

Sikkert mange som kommer til å ergre seg grønne hvis han får høye tillitshverv, ja.

Venstreradikalerne trodde de var kvitt en Frp'er, men sannelig kommer'n ikke igjen gitt, her må det visst sterkere lut til. Hva slags bakvaskelser skal til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

En politiker er noen man velger for å representere oss, og da bør det jo være en mann man føler man har tillit til, og kan stole på.

En tulling som har så dårlig dømmekraft at han (som en av lederene i partiet) går til sengs med en 16 åring i eget parti (han har innrømmet offentlig at dette var "maktmisbruk"), fortjener hverken tillit eller respekt. Det har han jo selv både bevist og innrømmet.

Med vennlig hilsen

Jeg har overhodet ikke sansen for Søviknes, men det har åpenbart menigheten hans fra Os.

Dette tyder kanskje på at han er en god lokalpolitikker? Ikke vet jeg. Jeg bor ikke i Os og aner ikke hva han har gjort der nede som er så bra, men noe er det visst.

Og det bør telle. Ikke det at han har driti seg ut kraftig med en ung jente, da dette ikke har noe med politikken hans å gjøre.

Selv Clinton hadde utenekteskaplige eskapader, og når han kunne tilgis så bør vel Søviknes også kunne tilgis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått med meg hva han har drevet med, men ser ikke helt hva det skal ha med politikken å gjøre. Det er mange innenfor de veggene som har svin på skogen........

Dessuten syntes jeg ei jente på 16 burde ha såpass vett at hun klarer å avgjøre om hun vil gå til sengs med "rottenikken" uten å legge skylden på omstendighetene.

At hun frivillig drikker seg full og angrer etterpå, får hun ta på egen kappe - tipper at hun var litt PR-kåt også, men det er nå mitt syn.

Har uttalt meg om dette før, så jeg tror ikke jeg gidder å si stort mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har innrømmet maktmisbruk og dårlig dømmekraft, men det trenger vi ikke å tilgi?

Personlig så stoler jeg ikke på folk uten haker, så jeg liker ikke fyren, men jeg har ikke noe å tilgi overfor han.

Han er nok ikke den eneste politikeren med svin på skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle FRP-oppslutningen dale for det?

I alle partier så finns det folk som har "svin på skogen".

Tror det er menneskelig og feile ja..

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet ikke sansen for Søviknes, men det har åpenbart menigheten hans fra Os.

Dette tyder kanskje på at han er en god lokalpolitikker? Ikke vet jeg. Jeg bor ikke i Os og aner ikke hva han har gjort der nede som er så bra, men noe er det visst.

Og det bør telle. Ikke det at han har driti seg ut kraftig med en ung jente, da dette ikke har noe med politikken hans å gjøre.

Selv Clinton hadde utenekteskaplige eskapader, og når han kunne tilgis så bør vel Søviknes også kunne tilgis.

Hei,

Du skriver: "Ikke det at han har driti seg ut kraftig med en ung jente, da dette ikke har noe med politikken hans å gjøre."

Det har noe med hans dømmekraft å gjøre - at han begår maktmisbruk. Det er ikke "at han hadde sex" som er "problemet", men dømmekraften (eller mangelen på sådan) og maktmisbruket til en person som man skal ha tillit til.

La oss si at han hadde spilt seg til fant på Lotto - ville du hatt han som "økonomisk ansvarlig" for dine penger i din kommune?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så stoler jeg ikke på folk uten haker, så jeg liker ikke fyren, men jeg har ikke noe å tilgi overfor han.

Han er nok ikke den eneste politikeren med svin på skogen.

Ikke bare uten haker, men også de som har sammenvokste øyenbryn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått med meg hva han har drevet med, men ser ikke helt hva det skal ha med politikken å gjøre. Det er mange innenfor de veggene som har svin på skogen........

Dessuten syntes jeg ei jente på 16 burde ha såpass vett at hun klarer å avgjøre om hun vil gå til sengs med "rottenikken" uten å legge skylden på omstendighetene.

At hun frivillig drikker seg full og angrer etterpå, får hun ta på egen kappe - tipper at hun var litt PR-kåt også, men det er nå mitt syn.

Har uttalt meg om dette før, så jeg tror ikke jeg gidder å si stort mer.

Hei,

Det er ikke henne det er snakk om her, men hans maktmisbruk (som han har innrømmet offentlig) - når en av lederene i et parti går til sengs med et "ordinært medlem" i ungdomsavdelingen av partiet.

Det tyder jo på manglende dømmekraft - også ifølge ham selv, og ikke en person som er verdig et tillitsverv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. De fleste store politikere har gjort dumme ting i sitt liv. (uten at jeg dermed tror han blir en stor politiker)

2. Det han gjorde var i det minste ikke kriminelt (noe som ikke er selvsagt blant politikere).

3. Han var i hvert fall mann nok til å leve med det og reise seg igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du skriver: "Ikke det at han har driti seg ut kraftig med en ung jente, da dette ikke har noe med politikken hans å gjøre."

Det har noe med hans dømmekraft å gjøre - at han begår maktmisbruk. Det er ikke "at han hadde sex" som er "problemet", men dømmekraften (eller mangelen på sådan) og maktmisbruket til en person som man skal ha tillit til.

La oss si at han hadde spilt seg til fant på Lotto - ville du hatt han som "økonomisk ansvarlig" for dine penger i din kommune?

Med vennlig hilsen

"Det har noe med hans dømmekraft å gjøre - at han begår maktmisbruk. Det er ikke "at han hadde sex" som er "problemet", men dømmekraften (eller mangelen på sådan) og maktmisbruket til en person som man skal ha tillit til."

Mangel og mangel... det er nok flere politikere enn Søviknes som har hatt sex med andre en kona/mannen sin, så jeg ser ikke helt problemet bare fordi han var utro.

"La oss si at han hadde spilt seg til fant på Lotto - ville du hatt han som "økonomisk ansvarlig" for dine penger i din kommune?"

Jeg hadde ikke hatt noen større problemer med å ha Søviknes som ansvarlig for mine penger, enn andre politikere.

Se på Valgerd Svarstad. Dydsmønsteret selv, men en av de dårligste politikerene vi noen gang har hatt her til lands.

Nei, da vil jeg heller ha en som er dyktig til det han driver med, uten at jeg vet at Søviknes er det, men jeg vet i hvert fall at jeg ikke vil dømme han pga utroskapet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle FRP-oppslutningen dale for det?

I alle partier så finns det folk som har "svin på skogen".

Det finnes folk med svin på skogen i de fleste partier, men man trenger ikke støtte dem man vet om.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det har noe med hans dømmekraft å gjøre - at han begår maktmisbruk. Det er ikke "at han hadde sex" som er "problemet", men dømmekraften (eller mangelen på sådan) og maktmisbruket til en person som man skal ha tillit til."

Mangel og mangel... det er nok flere politikere enn Søviknes som har hatt sex med andre en kona/mannen sin, så jeg ser ikke helt problemet bare fordi han var utro.

"La oss si at han hadde spilt seg til fant på Lotto - ville du hatt han som "økonomisk ansvarlig" for dine penger i din kommune?"

Jeg hadde ikke hatt noen større problemer med å ha Søviknes som ansvarlig for mine penger, enn andre politikere.

Se på Valgerd Svarstad. Dydsmønsteret selv, men en av de dårligste politikerene vi noen gang har hatt her til lands.

Nei, da vil jeg heller ha en som er dyktig til det han driver med, uten at jeg vet at Søviknes er det, men jeg vet i hvert fall at jeg ikke vil dømme han pga utroskapet hans.

Hei SDD,

Det er ikke "utroskapet" som sådan som er problemet her, men hvem han var utro med.

Det han gjorde er galt på samme måte som en general i det militære ikke har lov til å "gå ut med" en rekrutt (enten mann eller kvinne).

Han utviser utrolig dårlig dømmekraft og maktmisbruk når han som nestleder i et parti går til sengs med en 16 åring.

Hvis han hadde vært utro med en annen person i ledergruppen var det vel ingen som hadde sagt noe.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er ikke henne det er snakk om her, men hans maktmisbruk (som han har innrømmet offentlig) - når en av lederene i et parti går til sengs med et "ordinært medlem" i ungdomsavdelingen av partiet.

Det tyder jo på manglende dømmekraft - også ifølge ham selv, og ikke en person som er verdig et tillitsverv.

Med vennlig hilsen

Klart jenta har noe med det å gjøre.

Ser uansett ikke problemet, men du er hjertelig velkommen til å forklare videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...