sturdy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei Satte tidligere i dag og spiste middag, da jeg plutselig oppdaget at jeg begynte å miste følelsen i langfingeren på høyre hånd. Det begynte ytterst i tuppen på langfingeren, deretter spredte det seg nedover fingeren og til pekefingeren og ringfingeren og til slutt inn mot midten av hånden. Etter dette spredte deg seg videre til lillefingeren og ett stykke videre opp på høyre side av armen. Samtidig som det sprede seg til lillefingeren begynte jeg å få tilbake følelsen i resten av hånden og etter en stund var følelsen tilbake. Jeg hadde full bevegelse i hånden hele tiden og ingen smerter, men følelsen var på det meste helt borte. Er rimelig sikker på at jeg ikke ville kjent noe om jeg hadde stukket meg på en nål. Det hele varte kanskje 1/2 time. Etterpå kom jeg på at jeg en dag eller to har lurt på om jeg hadde fått lim eller lignende ytterst på langfingeren. Denne følelsen har jeg fortsatt. Skjønner dog at jeg ikke har sølt noe lim, men at jeg faktisk har nedsatt følelse helt framme i tuppen (samme plass som det spredte seg fra). Noen som helst formening om hva dette kan komme av? Er det noe jeg bør bekymre meg for? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89132-mistet-f%C3%B8lelsen-i-fingrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.