Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har vært plaget av vondt i høyre side like under ribbenet. Det kjennes ut som at det er muskulært for jeg har ikke vondt bestandig. Fødte et barn for 2 år siden, og har faktisk kjent det helt siden da. Har vært bekymret for at det er no mer alvorlig, men da hadde man vel kjent det lengre inn? Når jeg tar sit-ups kjenner jeg det spesielt godt noen dager etter. Må også nevne at jeg bærer mitt barn på høyre siden og bruker nok de musklene som er nøyaktig der jeg har vondt. Kan liksom også kjenne litt knuter i musklene om du forstår hva jeg mener?

Har liksom ikke så fryktelig vondt, men det har vart så lenge. Er jo redd for kreft da, men da hadde vel ikke jeg levd i dag (om det skulle vært leverkreft som har vart i 2 år)

Vil ikke være hypokonder, men syns det er så rart.

Var veldig plaget med stram mage på slutten av graviditeten. At festet øverst i magen gjorde vondt. At huden på en måte kjentes for stram ut og i tillegg var det svært ømt (fra like under ribbena) Men dette er kun på høyre side.

Er det noe jeg bør sjekke, eller er det som jeg selv tror, noe svakheter etter fødselen?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89154-verk-i-h%C3%B8yre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...