Gå til innhold

Synsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Jeg er ei kvinne på 40 og har ved noen anledninger hatt synsforstyrrelser. Det er som å se alt gjennom varmedis. Smerter har jeg ikke. Tidligere har dette forekommet i noene få minutter tre ganger i løpet av det siste året, men nå sist varte det i flere timer. Det bare bølger foran øynene i mange farger og det er helt håpløst å se klart. Jeg bruker ingen form for medisiner/prevensjon og er etter det jeg vet både frisk og følger meg bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89170-synsforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det samme noen ganger. Det begyner med en abstrakt "bevegelig" kontur midt i synsfeltet, slik at jeg må flytte blikket til siden for å kunne se det jeg vil se på. Dette feltet vokser sakte slik at jeg etterhvert ser igjennom det og det blir skarpt i midten men uklart rundt. Etter noen minutter glir det liksom vekk. Har opplevd dette noen ganger foran PC'n og en gang når jeg kjørte bil.

Jeg vet heller ikke hva dette er og vurderer å gå til øyenlege. Det er bare det at jeg ser denne forstyrrelsen også når jeg lukker øynene. Er det bare noe inne i hodet mitt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89170-synsforstyrrelser/#findComment-491031
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...