Gå til innhold

Vondt i mellomgulvet..

Anbefalte innlegg

Heisann... jeg bare lurte på hvorfor jeg får så innmari vondt i mellomgulvet etter jeg har drukket? jeg kan drikke kun 2-3 cidere og morgenen etter klarer jeg nesten ikke å trekke pusten, for det gjør så vondt. det kommer bare når jeg har vært ute på byen eller festet.. det er så merkelig. en gang ble jeg sendt til legevakta, han fant ikke utav hva det var, men han ga meg piller for magekatarr...eh?

jeg ville bare vite om det er noen andre som har hatt det sånn noengang..det er akkurat som om en tung stein presser ned ved toppen av ribbeina..Det høres sikkert helt skeivt ut, men det er litt underlig. det eneste som hjelper er å brekke meg.

-Izabel

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89209-vondt-i-mellomgulvet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...