Gå til innhold

Klarer ikke mer.....

Anbefalte innlegg

Gjest sliten_17

Jeg kalrer ikke å holde hodet oppe å få et smil rundt munnen...alt ser grått ut! jeg ble voldtatt av to stykker når eg var 13 år. jeg er blitt 17 nå...ting har bare blitt verre...jeg ser for meg de som gjorde det....i tankene...snakker de til meg..av å til lurer jeg på om jeg er blitt gal! jeg kan se å høre dem...å uansett hva jeg gjør går de ikke vekk!nå har jeg mistet håpet jeg føler at ingenting annet hvil hjelpe enn å dø!tror ikke smerten vil bli borte før jeg dør!jeg vet jeg trenger hjelp er redd for meg selv til tider er redd for at en dag snart kommer jeg til å ta mitt eget liv!jeg har en type...han vet alt om dette men han sier at han ikke kan sitte barne vakt for meg hele tiden...at han ikke kan passe på meg hele tiden...jeg ber ingen om å sitte barne vakt for meg...trenger bare kjærlighet..å hjelp..men vet ikke hva jeg skal gjøre!for et par dager siden klikket det for meg klarte ikke de stemmene i hodet mitt mer...så jeg kuttet mg selv...ikke for å ta mitt eget liv men for å skade meg selv! jeg har ikke mer kontroll over meg selv lenger! er forferdelig redd å har det så vondt...håper noen kan komme med gode råd...klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89243-klarer-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Så at det var ikke så mange som hadde svart på innlegget ditt, derfor tenkte jeg at jeg gjør det.

Noen ganger oppdager man at man sitter på en måte å leser om seg selv, ikke det at jeg ble voldtatt på den måten, jeg ble utsatt for overgrep da jeg var yngre.

Men jeg vet hvordan dette å høre stemmene i tankene sine. Det er ikke noe særlig å oppleve, men jeg tror at det er viktig å tenke at det er bare i tankene de er. Vet at det er lett å si det, men det er sånn det er med oss mennesker.

Når det gjeløder det å kutte seg opp, har jeg gjort akkurat det samme, for det er jo så mye lettere å takle den utvendige smerten, enn denne innvendige smerten.

Det er viktig at du søker hjelp, enten ved at du selv gjør det eller at du får noen til å gjøre det for deg. For du trenger hjelp nå, hjelp til å kunne føle deg trygg, vite at noen vet som kan dette.

Du kan også ringe mental Helse: 81033033.

Der er de kjempe flinke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89243-klarer-ikke-mer/#findComment-488835
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...