Gå til innhold

flaut aa trene med arr


Gjest DOMLA

Anbefalte innlegg

Naa blir det jammen flaut aa dra paa spinning og aerobic med arr over over og underarmer!! helvete! skulle oenske en god fe kom aa gjorde dem usynlige for den tiden jeg er paa treningssenteret!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner godt at du synes det er ille å vise arrene. Har noen selv, men de er heldigvis ikke så veldig synlige.

Det eneste rådet jeg har er at du trener i en tynn langermet genser. Det blir kanskje varmt, men du må altså velge mellom to "onder". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprocket1365380446

Kjenner absolutt til problemet. Jeg trener ikke i det hele tatt sammen med noen men tar heller sit ups hjemme og går en del overalt hvor jeg skal. Jeg har stygge arr på beina og armene etter skjæring og til og med på magen. En del er det transplantert hud over. Ikke så lett å forklare om noen spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den,.... :o(

Jeg kvia meg veldig for å trene første gang jeg liksom skulle troppe opp med arr. Men det ble ikke noe ubehag med det. Ingen stirret, og ingen fikk det påtatte "jeg ser ikkenoe gæli med rma di jag blikket"

Ikke noe problem i det hele tatt, det er min erfaring. (Og arrene mine er veldig synlige.)

Du får nesten kjenne litt på det da, om du gidder å anstrenge deg for at folk du ikke kjenner skal tro at alt ved deg er bra. Det orker iallefall ikke jeg mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Du kan slutte med dette tullet sånn at problemet forsvinner av seg selv.

2. Du kan bruke gensere med lange ermer.

1. arrene forsvinner ikke selv om jeg slutter, og det er ikke tull da det faktisk hjelper mot smerten.

2. ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...