flisa Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har du tid til en kopp kaffe en dag? :-) (send til jobbemailen min, om du fremdeles har den adressen) 0 Siter
Gjest N. Ysgjerrig *s* Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Ta med skjult kamera og lydbåndopptaker, slik du pleier. Fint hvis du kan opprettholde distribusjonen i etterkant på samme nivå som idag. 0 Siter
flisa Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Ta med skjult kamera og lydbåndopptaker, slik du pleier. Fint hvis du kan opprettholde distribusjonen i etterkant på samme nivå som idag. Håper dette var en spøk. Jeg har aldri gjort noe sånt mot noen! Hva mente du egentlig? 0 Siter
molli Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jøss, skal du på disse kanter eller hva tenker du på? Skal sende deg en mail straks. 0 Siter
flisa Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Jøss, skal du på disse kanter eller hva tenker du på? Skal sende deg en mail straks. Nå har jeg svart også :-) 0 Siter
molli Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Nå har jeg svart også :-) Passer det med tirsdag til uka? I tolv-tiden? Her går det ikke så mange busser, skjønner du, så da passer det for meg. 0 Siter
flisa Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Skrevet 16. januar 2003 Passer det med tirsdag til uka? I tolv-tiden? Her går det ikke så mange busser, skjønner du, så da passer det for meg. Hei! Har ikke fått lest noen mail på noen dager, i tilfelle du har sendt dit. ...JA! tirsdag passer utmerket! Du har mitt mobilnummer? :-) 0 Siter
molli Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Hei! Har ikke fått lest noen mail på noen dager, i tilfelle du har sendt dit. ...JA! tirsdag passer utmerket! Du har mitt mobilnummer? :-) Jeg har ikke mobiltlf.nr. ditt nei, men har du sendt det til hotmailen min kanskje? Har ikke sjekka der på et par dager. [email protected] 0 Siter
flisa Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Jeg har ikke mobiltlf.nr. ditt nei, men har du sendt det til hotmailen min kanskje? Har ikke sjekka der på et par dager. [email protected] Da har jeg sendt det en gang til på hotmailen! .-) 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Skrevet 20. januar 2003 Jeg har ikke mobiltlf.nr. ditt nei, men har du sendt det til hotmailen min kanskje? Har ikke sjekka der på et par dager. [email protected] Vi har en avtale ikke sant? :-) kl. 12 i morgen der vi ble enig om? :-) har du fått mobilnummeret mitt nå? 0 Siter
molli Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Vi har en avtale ikke sant? :-) kl. 12 i morgen der vi ble enig om? :-) har du fått mobilnummeret mitt nå? Jada, jeg har fått nummeret. Har sendt deg en mail på hjemme-hotmailadressen du oppga (i dag). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.