Gå til innhold

Anti -deppeplan for kvelden....


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

...kom nettopp hjem fra jobb...til tomheten som plutselig ruger over alle andre sanser.....

ja...jeg har nedtur...akkurat nå...skulle ønske jeg kunne trykke på en bryter, slå på dagslyset og dermed starte en ny arbeidsdag...

Men, akk...dèt går ikke...:-(

Så da....da gjør jeg som jeg hadde tenkt; Jeg går til motangrep....med ALLE midler.

Og jeg mener ALLE..(untatt Remeron, da...:-)

Første post er å ta en dusj, for å symbolisere en "ny" start på dagen...få på meg noen andre klær....

Oppvasken lar jeg stå til jeg er "oppe" igjen...skal ikke tvinge meg selv til å gjøre noe "kjedelig" akkurat nå...

Har invitert meg selv på sen middag hos noen jeg kjenner.

Drar dit, spiser ...for deretter å ta på meg mitt lett rødlige sosiale "flagg" og vifte med det på nærmeste bowlingbane....

Der skulle det gå greit å finne noe annet å tenke på...?

Vel hjemme igjen tenker jeg at

jeg rigger meg en "jukse-seng"

i sofa`n, setter på en middels bra videofilm..(som jeg kan sovne til med god samvittighet..:-)...spretter en boks med ananas, som sammen med litt kremtopping blir dagens siste "medisinske måltid"

Så kan jeg våkne i morgen og tenke : "Ha!- tok ihvertfall rotta på "deppo" i går...var ikke så vanskelig , det..:-)

Dette er "Dag 1" av min "nye" strategi....

Det blir mange fler...

Trenger en "opp" -kveld i morgen for ikke å bruke opp "anti-depp" konseptene mine for fort.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er reneste filosofen!

Du klarer å tenke positivt!

Likte det med ananas som medisin! Garantert ikke bivirkninger!

Håper vi får høre om strategien virket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg må bare si jeg beundrer evnen din til å snu en dårlig dag til noe så bra. Imponerende. Tror de fleste av oss har litt å lære her. Jeg vet iallefall med meg selv at jeg har en tendens til å la de mørke tankene vinne i slike stunder. Lykke til i kampen mot dårlige dager alle sammen:)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...