Gå til innhold

Gravid?


Gjest Lurer?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer?!?

Jeg bestemte meg for å slutte med p-piller, pga lettere depresjoner. Jeg var komt midt på pillebrettet 21.Okt. Jeg fikk blødninger en-to dager etterpå, som varte noen dager. Egentlig skulle jeg ha mensen 5. Nov. Samtidig har magen vært veldig oppblåst. Nå siste tre dagene har brystvortene vært harde og vonde. Er det en reaksjon etter p-pillebruken eller kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Sjansen är liten att du skulle vara gravid. Det är nog större sjans att kroppen nu reagerar på ändrad hormonpmställning. Jag tycker att du skall vänta och se hur detta utvecklar sig. Om du inte får en "vanlig" mens inom en vecka, tycker jag att du skall ta en graviditetstest. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Sjansen är liten att du skulle vara gravid. Det är nog större sjans att kroppen nu reagerar på ändrad hormonpmställning. Jag tycker att du skall vänta och se hur detta utvecklar sig. Om du inte får en "vanlig" mens inom en vecka, tycker jag att du skall ta en graviditetstest. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...