Gå til innhold

Er det bare jeg som er utålmodig??


Gjest peeL

Anbefalte innlegg

Jeg har sltså begynt å gå til psykiater. Har ikke vært der så mange ganger, bare tre. Men,den siste timen jeg hadde var for to måneder siden, og dealen mellom oss var at det skulle gå ca en uke mellom hver gang! Det har hendt to ganger i løpet av de to månedene at hun jeg går hos har flyttet timen (og hun har hatt veldig gode grunner for det og), men det som er er at det liksom har tatt så lang tid før hun har fått ut fingeren og gitt meg ny time!!sist time var det jeg som måtte flytte. Psyken min var ikke på arbeid den dagen jeg ringte for å ta i mot beskjeden, men hun skulle få den, også ringe meg for å avtale ny time. Men det har hun ikke gjort!! og det er ei uke siden jeg ringte og flytta den! og to måneder siden sist jeg var hos henne!! Jeg blir bare så oppgitt jeg....

men tørr liksom ikke helt å mase heller da.. Jeg vet at det er jeg som betaler og alt det der, men det er også mange andre som sikkert bruker tida hennes bedre enn jeg osv... Men hvorfor kan hun ikke bare si at "er det greit for deg om vi møtes litt sjeldnere nå, peeL? det er ikke det! ARGH! bruker folk i helsevesenet å være så treige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av mine (bitre) erfaringer her i livet :

Den som maser , han får...

Mas, mas, mas....

Hemningsløst og vilt.

Det gir resultater...:-)

GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med forige svar du fikk. dessverre må du nok mase for å komme igjennom. Ja de er trege i helsevesenet, men det er ikke alltid de har rett. det er viktig og vite.

Å du er like viktig som de andre pasientene hun, han har.

Lykke til og ikke gi opp. psykolog er viktig, og ikke ty til pillene hvis du ikke må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine (bitre) erfaringer her i livet :

Den som maser , han får...

Mas, mas, mas....

Hemningsløst og vilt.

Det gir resultater...:-)

GL

Du er overhodet ikke utålmodig! Enig med de andre, mas!! Viktig at man tør å stille krav. For det er det vi har: KRAV PÅ HJELP!

Ønsker deg lykke til, ikke gi opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

I dette tilfellet er det i så fall sunn utålmodighet.

Ring og purr på timen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er overhodet ikke utålmodig! Enig med de andre, mas!! Viktig at man tør å stille krav. For det er det vi har: KRAV PÅ HJELP!

Ønsker deg lykke til, ikke gi opp!!

Havna hos rådgiveren på skolen i dag etter trøbbel i en prøvesituasjon. Hun tok en kjapp telefon som resulterte i time 70 minutter etter... også skal jeg dit i morra også. Jadda....det hjelper visst å mase:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...