Gå til innhold

Konstant hjertebank / hurtig puls

Anbefalte innlegg

Edge1365380452
Skrevet

Hei. Jeg har i ca. 2 år hatt nesten konstant hjertebank, og det er ofte at hjertet hopper over et slag. Når det hopper over et slag, kjenner jeg at blodsirkulasjonen stopper opp. Av og til er det nesten så jeg svimer av, det kan svartne for øynene et kort øyeblikk. Hjertebanken roer seg innimellom, mens det jevnlig er hjerteslag som hoppes over. Jeg drikker en del kaffe (3-4 kopper pr.dag), og røyket tidligere. Nå har jeg gått over til snus, men det er like ille. Jeg har lest en del av innleggene her på hjertebank, men det virker som de fleste av de gjelder hjertebank som kommer av og til, mens det hos meg altså er så og si konstant. Jeg har ikke vært hos lege med det, da jeg liksom har blitt vant til det. Hjertebanken er ofte intens når jeg legger meg. Det hender også ofte at jeg våkner om natten av at hjertet hopper over et slag og at jeg nesten svimer av. Hvis jeg har drukket alkohol, er det helt ekstremt dagen etter (ikke samme kveld), og det samme gjelder ved fysisk aktivitet (den minste aktivitet gir store utslag).

Dette ble mye, men har dere noen forslag til hva det kan være? Og hva jeg kan gjøre for å bedre det?

Mvh, Edge

Fortsetter under...

Gjest Windsong
Skrevet

Hei!

Anbefaler deg å ta en tur til lege, i det minste for å bli beroliget.

Som regel er hjertebank uskyldig, men det kan jo være veldig ubehagelig for det! Min mor sliter med dette, og har fått medisin i form av en betablokker. Dette hjelper henne godt.

Check it out :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...