Gå til innhold

Sexologer


Gjest Eliann 2

Anbefalte innlegg

Gjest Eliann 2

Har noe kjennskap/erfaring med sexologer på sørlandet, i agder?

Skal forsøke å "redde" et kompliset og skrantende samliv, vi trenger proffesjonell hjelp!!

hilsen Eliann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rådløs

Sorry har ikke noe svar til deg, men er like desperat selv. Så hvis noen der ute vet om noen sexologer i Akershus/Oslo området som de vil anbefale så si gjerne ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådløs

Sorry har ikke noe svar til deg, men er like desperat selv. Så hvis noen der ute vet om noen sexologer i Akershus/Oslo området som de vil anbefale så si gjerne ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest windome

Sorry har ikke noe svar til deg, men er like desperat selv. Så hvis noen der ute vet om noen sexologer i Akershus/Oslo området som de vil anbefale så si gjerne ifra.

Tror ikke dere skal ha overdrevne forventninger til at en sexolog skal redde et dårlig forhold, dessverre.

Den beste løsningen på et dårlig forhold, hvor partene ikke har lyst på hverandre lenger, er dessverre å avslutte, bryte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest windome

Sorry har ikke noe svar til deg, men er like desperat selv. Så hvis noen der ute vet om noen sexologer i Akershus/Oslo området som de vil anbefale så si gjerne ifra.

Tror ikke dere skal ha overdrevne forventninger til at en sexolog skal redde et dårlig forhold, dessverre.

Den beste løsningen på et dårlig forhold, hvor partene ikke har lyst på hverandre lenger, er dessverre å avslutte, bryte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennifer  W B

Sorry har ikke noe svar til deg, men er like desperat selv. Så hvis noen der ute vet om noen sexologer i Akershus/Oslo området som de vil anbefale så si gjerne ifra.

Heisann!!

På det herlige sørlandet befinner det seg et sexologpar, tro det eller ei!! :D

Elsa Almås(psykolog) og Esben Pirelli Benestad (lege). Jeg vet og at det finnes et "institutt for klinisk sexologi og terapi", som det heter i Oslo. Håper det var til hjelp!!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jennifer  W B

Sorry har ikke noe svar til deg, men er like desperat selv. Så hvis noen der ute vet om noen sexologer i Akershus/Oslo området som de vil anbefale så si gjerne ifra.

Heisann!!

På det herlige sørlandet befinner det seg et sexologpar, tro det eller ei!! :D

Elsa Almås(psykolog) og Esben Pirelli Benestad (lege). Jeg vet og at det finnes et "institutt for klinisk sexologi og terapi", som det heter i Oslo. Håper det var til hjelp!!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Prøv ekteparet Benestad og Almås i Grimstad. Han er lege, hun psykolog. Lykke til og hils fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Prøv ekteparet Benestad og Almås i Grimstad. Han er lege, hun psykolog. Lykke til og hils fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...