Gå til innhold

til himmels eller utfor stupet


Gjest tod

Anbefalte innlegg

Jaja, så sitter jeg her og spiser bacalao, fortsatt på stigende rus. Det er jo også et liv. Har hatt en del penger mellom hendene i det siste, som jeg stort sett har omsatt i alkohol. Og for en stor del har det vært temmelig morsomt. Har riktignok ikke sjelden våkna med blåmerker, stort sett pga fall. Har virra en del rundt med damer i det siste, kanskje litt kritikkløs på det området. Men jeg gir litt faen. Jeg har tenkt å ta den helt ut. Jeg har planlagt et sløvt men vilt semester. Forbildet mitt er 'the Dude' i 'The Big Lebowski', ispedd en aldri så liten dose ubalanse. Nyttårsforsettet mitt er å røyke mer hasj. Dette kan kanskje virke som barnslig provokasjon, men jeg mener det. Det føles faktisk ganske bra, ganske sundt. Er imidlertid ikke 100% sikker på dette. La oss si 80%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dropp hasjen da, folk blir jo tragisk sløve av den dritten.

Ja, jeg veit, men jeg hadde ikke tenkt å røyke hver dag; jeg kjenner nok av folk som har sittet i en kjeller sammen med pipa si i årevis og planlagt f.eks. europaturneer men fått motorstopp lenge før de kom seg ut av Norge, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Ja, jeg veit, men jeg hadde ikke tenkt å røyke hver dag; jeg kjenner nok av folk som har sittet i en kjeller sammen med pipa si i årevis og planlagt f.eks. europaturneer men fått motorstopp lenge før de kom seg ut av Norge, for å si det sånn.

jeg skjønner ikke hvordan du orker drikke, jeg synes alt blir jæævlig mye verre da, særlig noen dager etter man har vært full, liknende smerte opplever jeg sjelden. men kanskje du ikke har det slik. hasj derimot, syntes jeg var interessant, (de to og desidert siste gangene jeg prøvde det, for jeg gidder kke bli sløv, ikke klarer jeg bli rusa på dem heller) ikke fordi jeg på noen måte klarte å bli ruset på det, men jeg så masse mennesker i veggen da jeg la meg de kveldene jeg prøvde. ganske interessant opplevelse. mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvordan du orker drikke, jeg synes alt blir jæævlig mye verre da, særlig noen dager etter man har vært full, liknende smerte opplever jeg sjelden. men kanskje du ikke har det slik. hasj derimot, syntes jeg var interessant, (de to og desidert siste gangene jeg prøvde det, for jeg gidder kke bli sløv, ikke klarer jeg bli rusa på dem heller) ikke fordi jeg på noen måte klarte å bli ruset på det, men jeg så masse mennesker i veggen da jeg la meg de kveldene jeg prøvde. ganske interessant opplevelse. mvh

Nei, jeg har jo fylleangst/depresjon jeg også - klarer sjelden å gjøre noe fornuftig dagen etter at jeg har drukket. Selv kan jeg bli temmelig kokelimonke på hasj, og nokså paranoid til tider. Så det blir nok ingen daglig foreteelse. Men å ligge å se folk inne i veggen høres jo i og for seg interessant ut, ja. Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...