Gå til innhold

ferien som ble et mareritt...

Anbefalte innlegg

Hei..

bare skriver her for å forklare korfor eg ikkje har vert her noe særlig i det siste, eller kommer til å være borte herfra ei stund nå...

Var på ferietur med hele slekta til Lanzarote.. men alle som dro, kom ikkje tilbake.. Min lillebror på 18 år døde på sykehus på Lanzarote. Er ikkje helt lett å si ka som skjedde, for han hadde cp, og satt i rullestol og lite språk.. men han ble innlagt med en betydelig infeksjon i magen, og skulle bare være til overvåkning ei natt på sykehuset for å sjekke at det hadde bedret seg med antibiotika.. om natten steg smertene, og han skreik hele natten til hjertet ikkje klarte mer og stoppa...

Var utrolig glad i broren min. Han var engelen vår - hadde de herligeste smilene i verden..vanskelig å skjønne at nå er han bare borte... Han som gleda seg sånn til denne turen, og som lo sånn at han holdt på å falle utav vogna si da vi var på vei til bussen som skulle kjøre oss til flyplassen...

nå går vi bare rundt å venter på at kista skal komme til norge så vi kan ha begravelse....

trist og uvirkelig tid...

ta godt vare på dere selv...kommer innom en gang i blandt når eg orker...

*klemmer fra Nica*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89838-ferien-som-ble-et-mareritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære snille Nica!

Dette var forferdelig trist å lese - hvordan går det med deg? Håper du har gode venner (jeg vet om et par!) som du kan snakke med om dette? Det er viktig å dele tanker og følelser, men det vet du jo.

Nå går jeg og tenner et lys for broren din og et lys for deg. Tenker på deg!

Varm klem fra Grete

Kjære snille Nica!

Dette var forferdelig trist å lese - hvordan går det med deg? Håper du har gode venner (jeg vet om et par!) som du kan snakke med om dette? Det er viktig å dele tanker og følelser, men det vet du jo.

Nå går jeg og tenner et lys for broren din og et lys for deg. Tenker på deg!

Varm klem fra Grete

Snille snille Grete!

Kan jo ikkje si eg har det bra, men det er vel heller ikkje vanlig i slike sammenhenger... alt i alt er eg takknemlig for de fine dagene vi fikk i starten av ferien... er også godt å se at følelse-registeret er på plass her i sin helhet...nå kommer det virkelig godt med at overgrepet og andre ting rundt det er bearbeidet, og at en har fått lov å se at det ikkje er farlig eller galt å vise at en er lei seg..

Og JA - eg har mange gode venner og får snakket veldig mye!

Kjære kjære deg

Så ufattelig trist å høre.. vet jo hvor mye broren din betydde for deg..

Vet nesten ikke hva jeg skal skrive, men vit at jeg tenker på deg - masse

Sender deg mange gode klemmer og masse styrke...

takk for svar og fordi du er så snill! Snakkes kanskje på praten senere!

*klemmer*

Annonse

Klemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmer masssssssssssssssse..

Har ikke så mange ord vennen min.. men du skal vite at jeg tenker mye på deg og er veldig glad i deg ..

Kjempe klemz

takk for gode klemmer vennen! Du vet eg tar gjerne mot flere - og har mange her for deg også! Klemmekvoten min er ganske høy her om dagen, selv om overskuddet er mindre...

glad i deg!

Hei!

Tror jeg sjønner litt hvordan du har det.

Søsteren min døde også mens vi var på ferie, hun var ikke med oss, Hun var på en avlastnings bolig.Hun hadde ikke cp, jeg vet faktisk ikke diagnosen hennes, den var så sjelden. Det er lenge siden nå, snart 12 år siden, men jeg savner henne enda. Men det er godt å tenke på henne, tror bare jeg hadde gode minner sammen med henne. Hun var min aller beste venn.

Håper ikke dette virket mot sin hensikt, håper det kan muntre opp litt. Jeg tror at så lenge du har så mange gode minner med din bror, så vil det være de du sitter igjen med etter en stund. Jeg tror du vil smile når du tenker på din bror.

Vet jeg gjør det når jeg tenker på søsteren min.

Det hender jeg blir litt lei meg og gråter litt når jeg savner å kunne holde rundt henne å kjenne de myke hendene hennes, men smilet er der i mellom tårene. Er så takknemlig for tiden jeg fikk kjenne henne, Min søster ble ti år, og jeg var tolv da hun døde.

Jeg tenker på deg, og tror du en dag vil sjønne hva jeg mener selv om det kanskje virker usansynlig nå.

Det vil ta tid ,men det kommer. =)

Kjempe mange klemmer...og ta vare på deg selv...

takk for svar og fordi du er så snill! Snakkes kanskje på praten senere!

*klemmer*

tenker på deg hver dag og ber for deg, skal du vite. håper jeg er en av de vennene grete vet om(...) du er iallefall en av mine. skulle ønske jeg kunne være hos deg og holde rundt deg, men jeg er ganske sikker på at du har folk rundt deg som forstår og stiller opp. ta vare på familien og ikke minst deg selv. jeg vet hvor vondt det er å miste noen man er glad i og smerten er uholdbar stor. men tiden leger alle sår, er det noen som sier. la oss stole på de.

men vit det, kjære nica, at jeg tenker på deg og bryr meg om deg. håper vi ses igjen snart.

veldig glad i deg blitt.

mang en kondolanseklem fra agapetos

Takk for gode ord og omtanken dere viser både her og på nattprat.. er veldig takknemlig for det! Dere skal vite at ordene og klemmene som har varmet her nå, har hjulpet meg å se igjennom tårene.

Å få lov å sørge er viktig, men å få lov å dele sorgen med dem som står rundt..er kanskje enda viktigere.

Glad i dere alle!

Klemmer fra Nica

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...