Gå til innhold

Sceneskrekk


scooby_doo

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om å jobbe på en øygruppe som heter seychellene.Jobben er å utdanne og dykke med de folkene som kommer på besøk.Dette er en slik jeg alltid har ønsket meg,men jeg er ikke sikker på om jeg kan gjøre det.Jeg klarer ikke stå foran folk og snakke,jeg vet ikke hvordan jeg kan fungere som instruktør.Jeg er redd jeg tar meg vann over hodet. Det er helt manisk,jeg blir nervøs og får rykninger i ansiktet, og det fungerer ikke når jeg skal være instruktør. Dette skjer selv om jeg vet at jeg aldri kommer til å se noen av disse folkene igjen. Hva kan jeg gjøre? hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjå på innlegget "Angst og panikk ved å snakke i forsamlinger" for ikkje så lenge sia. det var fleire gode svar der, meiner eg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...