Gå til innhold

Fortell en sprø historie fra ungdomstida!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*flira* Nei, faktisk ikke. Det skjedde bl.a på et panser, og under ei trapp...men aldri i høyet*S*

sprø og sprø fru blom, men hvis du vil høre en historie fra mine yngre dager...En dag hang katten seg fast i øyelokket mitt med én klo, og der hang den.

Det synes den var kjempesprøtt, og jeg måtte til legen.

En annen gang...hmm , nei mitt liv er så kjedelig at det får bare være..En gang du vil høre kjedelige historier, rop på meg.:-)

Jeg var 16½ år, skulle på nyttårsfest på Kjelsås, i huset til noen som var alene hjemme. Jeg og følget mitt, en kompis og en venninne, hadde fått kloa i hjemmebrent og skulle drikke det. Første gang jeg smakte hjemmebrent i hele mitt liv, og sausa innpå som om det var saft. Hadde selvfølgelig ingen anelse om styrken på sakene.

Senere på kvelden fant du meg, liggende hylskrikende i trappeavsatsen, grinende og vrælende om at "Veggen kommer og tar meg!! Hvor er beina mine? Jeg kan ikke kjenne beina mine!! SKRIIIIIK! Se på veggen, den kommer og tar meg!!!"

Dessuten spøy jeg i badekaret.

Fy flate. Jeg har fått høre den historien et par ganger....

Ulv I Faarikaal

Ikke si det til noen: vi var 4 smågutter, lambertseterramp. Vi rappa bilen til en som lot den stå og gå med motoren i gang. Ferden endte i grøfta etter ca 100 meter da jeg tredde jakka mi over huet på sjåføren. Vi hjalp pliktskyldigst eieren med å få bilen på veien igjen, uten å skjønne hva som hadde fått bilen dit den var.

Helene Harepus

hmm.. Hva skal man fortelle..

Alle har jo vært ung og dum (og jeg er jo fortsatt rimelig ung..), men jeg tror det dummeste jeg noen gang har gjort var en på en fuktig bytur for et par år tilbake..

Jeg feiret bursdagen til en venninne og vi planla å dra på byen. Faren hennes tenkte at han skulle være snill og varte oss opp med drikkevarer for kvelden.. Vi fikk en flaske med noen blanke greier (som vi i ettertid fikk vite inneholdt druebrennevin med 60% alkohol).. Vi drakk som helter og utover kvelden ble vi full og usjarmerende...

Vi kom oss etterhvert på byen og jeg hadde store planer om å sjekke opp den kjekke bartenderen på stamstedet vårt.. Vi hadde flørtet litt tidligere, og nå skulle jeg virkelig legge inn nådestøtet.. Jeg burde jo ha skjønt at dette ikke var kvelden for slikt.. Men, men.. Hva gjør man ikke i fylla..

Vi ravet ned til byen og satte oss i baren og tok like godt et lite tequila-race.. De sjekketriksene jeg trodde skulle fungere som hånd i hanske så etterhvert ikke ut til å fungere i det hele tatt.. Tvert i mot!!

Etterhvert ble jeg desperat (slik mange fulle mennesker bli i fylla...?).. og kom med gloser som ikke egner seg på trykk her.. Venninnen min skjønte etterhvert hvor dette bar og sa at vi kanskje skulle dra hjem. Dette var ingen god ide for meg..

Jeg fortsatte å flørte på mitt vis, og har i ettertid blitt fortalt at gjestene i baren der fikk se det ene og det andre.. Pupper og undertøy.. (sjarmerende)..

Etterhvert fant jeg ut at når han skulle være så jævla lumpen og vanskelig å sjekke opp så skulle han faen meg få igjen!!

Jeg dro ut strømpebuksa i linningen og gikk rundt baren og samlet opp ALL tipsen som lå på disken.. Puttet det i strømpebuksen.. Skrek til bartenderen at han i hvertfall ikke ville få seg noe av meg.... Og så gikk jeg hjem..

Dagen etterpå tok det litt tid å skjønne hvorfor det lå småpenger strødd rundt i hele leiligheten..

Fylleangsten var total..

Jeg turte ikke ta telefonen hele dagen..

Og jeg gikk aldri tilbake for å prøve meg igjen..

Jeg har aldri gjort noe galt (tur eg...),men gubben derimot... Husker godt den gangen han som 17-åring "lånte" noe av pappaens hjemmebrent. Han ble alldeles dritings på fest hjemme hos meg, så vi måtte tilslutt legge han i senga mi. Vel oppi senga prøver han å si noe vettugt. det eneste han klarer å få fram er: "Jeg må....Jeg må....jeg måå..." Temmelig irritert sier jeg: "Jaja, gjør nå det du må da!!", hvorpå min framtidige ektemann pisser i senga mi!

Annonse

ler masse ... syns det er vanskelig å klippe ut en enkel historie ... når jeg tenker etter var nok ungdomstida mi eller mindre sammenhengende sprø ...jeg var som regel der det skjedde: jeg festa, jeg drakk, kjørte fra politiet på MC, sendte min intetanende venninne til Oslo på strippebar, sendte en annen venninne på date med en mann som ikke eksisterte, kjørte til Umeå i Sverige en regnfull fredagskveld med tre stykk i overlast (120 mil t/r), overnatta to døgn ute i det fri med en vilt fremmed mann i en og samme sovepose (omstendighetene rundt dette velger jeg å hoppe over, men jeg kan si såpass: jeg trua med å klipe av han balla hvis han prøvde seg ...), skremte vannet av ei securitas vakt en morgen kl 04.00 inntullet i dopapir fra topp til tå, var inne på butikklagre for å hente tomflasker og pante dem pånytt ... utga meg som dildoselger på fest i en fremmed by, og tro det eller ei: jeg gjorde faen meg gode penger den natta ... skifta passasjersete fra en bil til en anna under stor fart ... sto vannski i bikini i 55 knopp med niser på alle kanter, tryna og fikk årets klyster ...

ok, kosli å mimre, men jeg velger å stoppe her ... jeg har etterhvert blitt voksen jeg og :) men fremdeles ikke voksen nok til å være helt forutsigbar ...

hmm.. Hva skal man fortelle..

Alle har jo vært ung og dum (og jeg er jo fortsatt rimelig ung..), men jeg tror det dummeste jeg noen gang har gjort var en på en fuktig bytur for et par år tilbake..

Jeg feiret bursdagen til en venninne og vi planla å dra på byen. Faren hennes tenkte at han skulle være snill og varte oss opp med drikkevarer for kvelden.. Vi fikk en flaske med noen blanke greier (som vi i ettertid fikk vite inneholdt druebrennevin med 60% alkohol).. Vi drakk som helter og utover kvelden ble vi full og usjarmerende...

Vi kom oss etterhvert på byen og jeg hadde store planer om å sjekke opp den kjekke bartenderen på stamstedet vårt.. Vi hadde flørtet litt tidligere, og nå skulle jeg virkelig legge inn nådestøtet.. Jeg burde jo ha skjønt at dette ikke var kvelden for slikt.. Men, men.. Hva gjør man ikke i fylla..

Vi ravet ned til byen og satte oss i baren og tok like godt et lite tequila-race.. De sjekketriksene jeg trodde skulle fungere som hånd i hanske så etterhvert ikke ut til å fungere i det hele tatt.. Tvert i mot!!

Etterhvert ble jeg desperat (slik mange fulle mennesker bli i fylla...?).. og kom med gloser som ikke egner seg på trykk her.. Venninnen min skjønte etterhvert hvor dette bar og sa at vi kanskje skulle dra hjem. Dette var ingen god ide for meg..

Jeg fortsatte å flørte på mitt vis, og har i ettertid blitt fortalt at gjestene i baren der fikk se det ene og det andre.. Pupper og undertøy.. (sjarmerende)..

Etterhvert fant jeg ut at når han skulle være så jævla lumpen og vanskelig å sjekke opp så skulle han faen meg få igjen!!

Jeg dro ut strømpebuksa i linningen og gikk rundt baren og samlet opp ALL tipsen som lå på disken.. Puttet det i strømpebuksen.. Skrek til bartenderen at han i hvertfall ikke ville få seg noe av meg.... Og så gikk jeg hjem..

Dagen etterpå tok det litt tid å skjønne hvorfor det lå småpenger strødd rundt i hele leiligheten..

Fylleangsten var total..

Jeg turte ikke ta telefonen hele dagen..

Og jeg gikk aldri tilbake for å prøve meg igjen..

Hehe.. Endelig en historie som rocket litt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...