Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 1 år siden merket jeg at noe var galt med det ene øret mitt. I begynnelsen var det bare litt svak stikking og ubehag en gang i blandt, men dette har blitt verre med tiden. Nå verker øret konstant.

For 4 månder siden var jeg med ørespesialist for å sjekke hva som var galt, men han fant ikke ut noe som helst.

Smerten ligger veldig langt inne i øret, og kan til tider spre seg til tinningen og ned i tennene.

Jeg har på følelsen av at legen min bare bagateliserer hele tingen, men jeg vet det er noe galt inni der!!

Kan legge til at dette er det faste "mobil øret" mitt. Har siden 1999 snakket minst 1 time i mobiltelefon hver dag. Har sluttet med mobil for en periode på det øret uten at det var til så veldig stor hjelp. Øreverken er verst etter mobilsamtaler.

Hva kan være galt???

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin
Skrevet

Det er ikke vist at mobil-telefoner kan gi skader i det indre øret. Dersom en ØNH-lege ikke fant noe galt, må man vurdere om smerten skriver seg fra et annet sted. Det kan være en nerve som er skadet eller i klem, dette bør fastlegen din kunne vurdere. Tette bihuler vil også kunne gi smerter i kinn/tenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...