Gå til innhold

Bare for ordens skyld...


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

...jeg syns ikke vi skal henfalle til å "gradere" hverandres depresjoner etter hvilke medisiner/behandlingsformer hver enkelt velger å bruke....

Det kommer det ikke noe godt ut av.

Vi mennesker er bare forskjellige, og takler forskjellige ting på forskjellige måter.

Så enkelt er det.

Selv går jeg nå "naturstien" og kjører hardt på selvdisiplin og satser sterkt på å holde meg aktiv.

Var forøvrig i slalåmbakken i går, for første gang på mange år...:-)

Dèt er terapi, det!

Men det betyr IKKE at det ikke ligger en og annen selvmordstanke og lurer seg fram innimellom...

Så hvor deprimert er JEG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør om hvor deprimert du er.

Du er iallfall deprimert nok til at det er plagsomt!

Men jeg syns du finner gode måter å prøve å få bukt med depresjonen på. Jeg tror også på naturmetoden. Har også tro på trim- metoden.

Det slår meg at du sikkert har en sorgreaksjon. Har du ikke opplevd et samlivsbrudd? Det kan være tyngre å takle enn et dødsfall.

Når noen dør, kan en sørge. En får mye trøst og sympati.

Når noen går sin vei, blandes mange følelser inn i sorgen over at den som har gått er "borte", blant annet sinne, skuffelse og følelsen av å ha blitt vraket.Det går også ut over selvfølelsen.

Klart en blir deprimert.

Grader av depresjon?

En kan vel bare føle sin egen og ikke andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...