Gå til innhold

facelift 30 år

Anbefalte innlegg

Gjest ansiktet

hei! dere synes sikkert dette høres vanvittig ut, men jeg vil altså stramme opp ansiktet mitt. har veldig slapp hud i ansiktet og "hengeringer" under øynene og kjaker som har falt litt ned. har "dårlige gener" og min mor har også hatt samme problemet. hun har fikset det for lengst.

jeg trives IKKE slik ansiktet er blitt de siste årene, men jeg veit jeg er ung.vil en kirurg nekte meg å få foretatt en facelift? pga alderen?

det burde vel være opp til meg ,jeg må ærlig innrømme jeg ikke tenker på stort annet. synes jeg er blitt så stygg!

har realistiske forventninger til hvordan jeg vil bli etterpå.

hvorfor skal jeg vente? jeg liker ikke lenger å se meg i speilet. før var jeg fornøyd og glad, nå ser jeg bare sliten og lei ut. og slik føler jeg meg også.

husk at noen eldes fortere enn andre. alder eller ei.

det er mitt største ønske å få foretatt en oppstramming før alt blir enda verre. vil en kirurg forstå dette? eller fnyse av meg og min unge alder og tro jeg har psykiske problemer? (hvilket jeg ikke har men helt klart vil få, dersom jeg får avslag på en slik operasjon.....)

hva tror dere der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89945-facelift-30-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du er altfor ung og grunnen til at jeg synes det er at en facelift ikke være i all evighet, kanskje 10 - 15 år. Da må du ta en ny. Nå har vi jo sett noen skrekkeksempler på hvordan filmskuespillere blir etter mange så jeg synes du bør vente i hvert fall 10 -15 år til. Hva med å prøve mikrolift istedet for å stimulere ansiktsmusklene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89945-facelift-30-%C3%A5r/#findComment-493695
Del på andre sider

Gjest ansiktet

Jeg synes du er altfor ung og grunnen til at jeg synes det er at en facelift ikke være i all evighet, kanskje 10 - 15 år. Da må du ta en ny. Nå har vi jo sett noen skrekkeksempler på hvordan filmskuespillere blir etter mange så jeg synes du bør vente i hvert fall 10 -15 år til. Hva med å prøve mikrolift istedet for å stimulere ansiktsmusklene?

ja microlift hadde kanskje vært noe... men jeg tipper facelift gir bedre resultat. å vente 10 år virker umulig for meg nå.

har også tenkt på at det ikke varer evig, men tar gjerne en ny om ti år- enig med deg man har sett mange "oppstramma skrekkeksempler"..

er bare redd kirurgen ikke vil godkjenne en slik operasjon på meg. derfro kvier jeg meg til å gå dit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89945-facelift-30-%C3%A5r/#findComment-495732
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...