Gå til innhold

hurra meg rundt..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

nå har jeg begynt med lamictal.. og de prøver ut diverse sovepiller.. hvis de hørte etter, hadde de fått med seg alle jeg har forsøkt.. men neida.. de begynner på 1.. funker ikke selvfølgelig. så blir det møte i morra. og nattevakta gir meg opp..

og helvete heller, i dag er jeg så sur og så sliten, får ikke til noen ting. har dratt hjem en liten tur. skal snart tilbake.

jeg har finni frem søvndagboka mi, og steminingsdagboka. der står all med`sen og. så får de det svart på hvitt, så får de se til h..... å prøve noe annet!

grrrrr... ingen skjønner noenting av meg, bortsett fra overlegen da.. som er sykemeldt.. usj. men han likte jeg.

jeg hater å bli stryki på ryggen og smiska med ,.. og det er nettopp det en av pleierne gjør. jeg får lyst til å slå. ikke tar hun hintet heller.

kjerring.

så det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at du fortsatt er på psykehuset... Skjønner at du ikke liker å bli dullet med - men de kan jo ikke akkurat riste vett inn i hodet på deg heller da...*s*. Mannen min sier alltid at "veien til helvete er brolagt med velmenende idioter" - og det stemmer vel ganske ofte:-)

De skjønner sikkert ikke så mye av deg ennå - men det gjør vel ikke du heller (?) - så du får se på det som en gruppeoppgave å finne ut mer!

Hold ut, calestia! Selv om du skulle møte mange velmenende idioter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er enda ei kjerring!!

Skal ikke stryke deg på ryggen, iallfall ikke på en smiskende måte.

Et lite trøste/oppmuntringsstryk, kanskje?

Bra å høre at du fremdeles er på psykehuset. Frosken sitt råd om å ta det som en gruppeoppgave å finne ut av deg var godt!

Og dagbøkene dine blir sikkert til god hjep!

Lykke til i neste uke, også. Fint at du gir livstegn fra deg når du er hjemom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helga1365380152

Bra at du fortsatt er på psykehuset... Skjønner at du ikke liker å bli dullet med - men de kan jo ikke akkurat riste vett inn i hodet på deg heller da...*s*. Mannen min sier alltid at "veien til helvete er brolagt med velmenende idioter" - og det stemmer vel ganske ofte:-)

De skjønner sikkert ikke så mye av deg ennå - men det gjør vel ikke du heller (?) - så du får se på det som en gruppeoppgave å finne ut mer!

Hold ut, calestia! Selv om du skulle møte mange velmenende idioter...

hmm..lamictal som sovepiller?

Jeg har gått på lamictal i mange år...blir ikke særlig trøtt av dem..vært hos psykologen og bedt om ordentlige sovepiller..men mulig dem virker forskjellig på person til person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

hmm..lamictal som sovepiller?

Jeg har gått på lamictal i mange år...blir ikke særlig trøtt av dem..vært hos psykologen og bedt om ordentlige sovepiller..men mulig dem virker forskjellig på person til person..

Kan jeg få spørre om du la på deg av Lamictal? Eller om du har hatt andre bivirkninger.

På forhånd takk hvis du svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helga1365380152

Kan jeg få spørre om du la på deg av Lamictal? Eller om du har hatt andre bivirkninger.

På forhånd takk hvis du svarer!

nix...jeg har ingen bivirkninger av lamictal.. sliter med å få sove da men tror ikke det er pga dem.. først i det siste jeg har slitt med det og jeg har jo gått på lamictal i lengre tid.

Har ikke lagt på meg av dem nei..heller motsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...