thinkerbell Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 har mistet mailadr. din, kan vi møtes på ranglere i kveld? 0 Siter
Singularity Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Hvis du vil kan jeg sikkert maile den til deg ? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Hvis du vil kan jeg sikkert maile den til deg ? takk, men jeg fant den. Omsider! Men å få kontakt med det mennesket er jo som å treffe en blink i blinde. *gir opp* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 takk, men jeg fant den. Omsider! Men å få kontakt med det mennesket er jo som å treffe en blink i blinde. *gir opp* det ble noe galt med den setningen.... ordene går i surr. 0 Siter
Singularity Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 takk, men jeg fant den. Omsider! Men å få kontakt med det mennesket er jo som å treffe en blink i blinde. *gir opp* Jeg chattet litt med henne i natt, og jeg fikk inntrykk av at hun kom til å være en del mer på nett nå fremover, ettersom hun hadde begynt å jobbe igjen. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Din drittunge! jeg har ikke sjekket mail, men jeg kommer inn på ranglerne sånn ca 23 norsk tid. OK? *klemmer bella* 0 Siter
Sør Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Din drittunge! jeg har ikke sjekket mail, men jeg kommer inn på ranglerne sånn ca 23 norsk tid. OK? *klemmer bella* "Din drittunge!" *mumler noe om britisk barneoppdragelse* *klem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Din drittunge! jeg har ikke sjekket mail, men jeg kommer inn på ranglerne sånn ca 23 norsk tid. OK? *klemmer bella* så deg ikke jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.