Gå til innhold

Matsug!


newbii

Anbefalte innlegg

Håper noen kan svare meg for lurer veldig!

Har sliti en stund med depresjoner, dop og selvskading. Har klsrt å holde meg nykter i en uke nå :) Det har gått veldig bra faktisk! Har ikke skada meg på den uka heller og humøret har blitt bedre. For ikke å prate om matlysta! Jeg har aldri i hele mitt liv hatt noe særlig matlyst og det siste halvåret har jeg spist toppen en gang om dagen, altfor lite!

Et par dager etter min siste rus begynte jeg å føle et skikkelig sug etter mat, akkurat som det suget jeg følte etter dop. Nå spiser jeg hele tiden, og hva som helst. Ikke fordi jeg er sulten, men fordi "jeg har lyst på, jeg har lyst på!" Når jeg da blir mett blir jeg skikkelig sur, og skulle gjerne hatt en måte å bli sulten igjen på. Helt sprøtt!!

Noen som har en forklaring på hvorfor jeg plutselig har blitt sånn? Er det noen sammenheng mellom det og dopslutten min eller depresjonene mine? Er det forbigående, eller utvikler jeg en form for spiseforstyrrelser?

Lurer veldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...