Ørkenvandreren Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Så kom jeg meg på kamp igår da - Sparta vs. Frisk/Asker. Forventningsfull hørte jeg på F/A's lagoppstilling. Men ingen Norton. Kødden stilte ikke opp..... F/A halte seieren i land med 4-3 scoring i siste spilleminutt, og det var helt greit - de var best; Større, sterkere, mer samspilte. Det er minst 15 år siden jeg sist var på eliteserikamp live, og synes vel ikke utviklingen har vært stor - bortsett fra tempoet. Det jeg dog hadde glemt, er hvor dypt folkedypet egentlig er. Brunstbrølene og lavpanne-kommentarene der hvor jeg satt, var utover i kampen nesten like stor underholdning som kampen i seg selv.... :-) Forøvrig; Er ikke du i gang med siste semester? Hva skal du gjøre nå som du blir stor? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90028-sdd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg var selv ganske redusert i formen i går, og derfor maktet jeg ikke 2 * 1.5 timers biltur til Særp, så jeg fulgte med på kampen via onlineoppdateringer. Frisk er dårlige til å holde fansene orientert om hva som skjer, og slike detaljer som at Norton var syk i går kom ikke fram før ut på kvelden, og det blir jo rett og slett for dumt. Vi har trossalt et diskusjonsforum hvor det burde være mulig å oppdatere litt i ny og ne, ikke minst pga interessen blant sentrale fravær i forhold til tipping. Hehe, ja, det er ofte harde gloser man hører når man er på hockeykamper, og som en kompis som hadde med seg sin 4 årige datter og satt rett ved siden av vif-klanen sa: Hun lærte i det minste mange nye ord i dag... Men i går var det ikke meg. Jeg var som sagt hjemme! Skolen, ja... har en liten pause nå. Har fått økonomi i vrangstrupen, men gi meg et par år så er det nok folk av meg også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90028-sdd/#findComment-494317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.