Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren

Så kom jeg meg på kamp igår da - Sparta vs. Frisk/Asker.

Forventningsfull hørte jeg på F/A's lagoppstilling. Men ingen Norton. Kødden stilte ikke opp.....

F/A halte seieren i land med 4-3 scoring i siste spilleminutt, og det var helt greit - de var best; Større, sterkere, mer samspilte.

Det er minst 15 år siden jeg sist var på eliteserikamp live, og synes vel ikke utviklingen har vært stor - bortsett fra tempoet. Det jeg dog hadde glemt, er hvor dypt folkedypet egentlig er. Brunstbrølene og lavpanne-kommentarene der hvor jeg satt, var utover i kampen nesten like stor underholdning som kampen i seg selv.... :-)

Forøvrig; Er ikke du i gang med siste semester? Hva skal du gjøre nå som du blir stor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90028-sdd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var selv ganske redusert i formen i går, og derfor maktet jeg ikke 2 * 1.5 timers biltur til Særp, så jeg fulgte med på kampen via onlineoppdateringer.

Frisk er dårlige til å holde fansene orientert om hva som skjer, og slike detaljer som at Norton var syk i går kom ikke fram før ut på kvelden, og det blir jo rett og slett for dumt. Vi har trossalt et diskusjonsforum hvor det burde være mulig å oppdatere litt i ny og ne, ikke minst pga interessen blant sentrale fravær i forhold til tipping.

Hehe, ja, det er ofte harde gloser man hører når man er på hockeykamper, og som en kompis som hadde med seg sin 4 årige datter og satt rett ved siden av vif-klanen sa: Hun lærte i det minste mange nye ord i dag...

Men i går var det ikke meg. Jeg var som sagt hjemme! :)

Skolen, ja... har en liten pause nå. Har fått økonomi i vrangstrupen, men gi meg et par år så er det nok folk av meg også :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90028-sdd/#findComment-494317
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...