Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ubeskyttet sex for ca tre uker siden og var hos lege for halvannen uke senere og testet meg for klamydia med negativt resultat. Etter klamydiaundersøkelsen har jeg hatt smerter svie i området som legen brukte vattpinnen på. Det gjør ikke vondt når jeg tisser, men det er en slags svie øverst i urinrøret/tuppen av penis. Dette kjennes som regel best rett etter å ha vært på do,eller når jeg har på meg underbukse. Jeg hadde ingen symptomer før jeg gikk til legen for klamydiaundersøkelsen, men plagene startet ca 4-5 dager etter undersøkelsen.Det virker litt som jeg ikke får tømt urinrøret helt med påfølgende lekking av urin. Hva kan dette være ? Er dette en urinveisinfeksjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90048-svie-ytterst-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Selve vattpinne-prøven kan gi irritasjon i urinrøret, og selv en bitteliten rift kan gjøre vondt. Synes du skal avvente en ukes tid, men for sikkerhets skyld kan det taes en ny clamydiatest om 1-2 uker. Det skal kunne gå an å se clamydia i en urinprøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...