Gjest bellen Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Siden vi er ferdig med den forige tråden,oppretter jeg heller en ny. Du nevnte jo at vi kunne fortsette å skrive her inne,slik at vi ikke forstyrrer hverandre ved å ringe. Tror heller ikke jeg hadde følt meg særlig velkommen til å ta en tlf. Jeg føler meg veldig ferdig med denne diskusjonen vi hadde,og som du også sa,så ofrer du ikke flere tanker på det. Det hele dreier jo seg om at vi er svært uenig om en ting. Så hvordan går det ellers,har du masse å gjøre for tiden? Jobber vel en del.du har vel også kanskje fått to blå, i så fall hyggelig for dere. Jeg har jobbet veldig mye siste tiden. Jeg håper da at vi er såpass voksne at hvis vi tilfeldigvis treffes engang, kan vi slå av en prat. For min del så er jeg nok ikke langsur,men respekterer at du ikke vil ha noe mer kontakt. Jeg må vel helt ærlig si at det hele er veldig dumt og barnslig. Og at det skulle avslutte et godt vennskap,tyder jo på at det ikke tålte så mye. Hvis du noen gang skulle angre deg å få lyst på kontakt igjen ,så trenger du ikke være redd for det. Tiden leger jo alle sår, så jeg får vel si at det er opp til deg,hvordan du ser på det. Kom over en liten fin sang,som handler om vennskap. "Å berre vær i lag igjen.E alt som før,kor ska vi hen? Vi tar en skål førr det som va,førr gammel tru førr alt vi sa. Førr alt vi e uenig om,førr lys og luft og mørke rom. Der kan vi se vårt eget svik,vi e forskjellig vi e lik. REF: Og vet at hver gang vi møtes har vi det bra.Vi e venna førr livet,sånne e gode å ha. Om vi e lat,om vi e lei,og sku sagt ja der vi sa nei. Om vi e sur,om vi e sær,blir det tøft så e vi der. Her mase ingen om suksess,hvis du e trist,så e du det. Og kommer tåran la dem renn tell du ser lys og land igjen. Så finn et krus og slå dæ ned,her kan du være den du e. Her finnes trøst ,her finnes tru,vi lev i samme drøm som du. Var ikke den fin? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90053-wella/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.