Gå til innhold

Spirea - nå vet jeg hvor du bor !!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha,ha,ha,ha, hø,hø,hø,hø... du skulle bare visst *s* og det er kanskje akkurat det du gjør... Du er jaggu smart :o)) Jeg bodde bare en kikkertlengde fra det stedet i riktig gamle dager. Da hadde vi kikkerten innstilt på stua til en kamerat som bodde ved Bjerkebanen, men det var før og itte nå :o)

Men hva ER det du bruker arbeidstida til? *s*

Annonse

*LOL*

Jeg vet faktisk om en praktfull villa utenfor St.Raphael som er oppkalt etter meg

Handlelista di blir som følger:litt rødt og noe salt, så så skal jeg sørge for sengeplass og gulpeklut *s*

Og kanskje vi skal gjøre kål på resten av scampiene? Skjønner du hvor vennløs jeg er *hulk* Dyra er så nedkjølt at dem er sikkert gangbare enda, tror du ikke?

We look forward to seeing you :)

Handlelista di blir som følger:litt rødt og noe salt, så så skal jeg sørge for sengeplass og gulpeklut *s*

Og kanskje vi skal gjøre kål på resten av scampiene? Skjønner du hvor vennløs jeg er *hulk* Dyra er så nedkjølt at dem er sikkert gangbare enda, tror du ikke?

We look forward to seeing you :)

Ta dyra opp i tide. Jeg skal prøve å huske lime, frisk koriander og spisskummen. Det er alt *s* Gulpekluter serru, det vet vi alt om....

Silkepysj? ladder?

Skal se hva jeg ellers kan ragge opp av godteri og nyttigheter :o) Bedmate, I miss u ;o)

*LOL*

Jeg vet faktisk om en praktfull villa utenfor St.Raphael som er oppkalt etter meg

Carpe Diem er over alt. Spirea er bare ett sted.. nesten *s*. Har en brudespirea i et hjørne av hagen, ikke lenge til den blomstrer og du kan høste drivhustomatene dine og tasse barbeint i gresset før nattatid under åpen himmel. Livet kan være relativt levbart innimellom ikke sant? Selvom det ikke finnes Carpe Diems Allè så vidt vi kjenner til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...